Dnia 04.04.2016 odbyłam lot z Pyrzowic do Eindhoven linią Wizzair. Całosć obsługi (lotnisko oraz lot) oceniam bardzo wysoko. Pracownicy mili ale wykonujący rzetelnie swoje obowiązki. Wielkość bagażu była sprawdzana i jeśli nie mieścił się on w normie pasażer był w kulturalny sposób proszony o przejście do strefy obsługi klienta i zakupienie dodatkowego bagażu. Obsługujący personel bardzo cierpliwy nawet w przypadku pasażera, który kilka minut nie chciał się zgodzić na zakup dodatkowego bagażu. Lot odbył się planowo. Podczas lotu personel pokładowy miły i pomocny. Wnętrze samolotu czyste. W toalecie dostępne niezbędne środki czystości. Jakość serwowanych przekąsek oraz kawy bardzo niska. Kanapki nieświeże i niesmaczne. Cena nieadekwatnie wysoka do jakości. Ciekawa oferta perfum oraz kosmetyków podczas lotu.
Po wejściu do sklepu wyczuwalny był nieprzyjemny zapach. Nasilił się on przy stoisku z owocami i zniechęcał do zakupów. W sklepie panował bałagan, ustawionych było kilka nierozpakowanych palet utrudniających poruszanie się z koszykiem. Brak reakcji personelu na długą kolejkę do kasy. Druga kasa została otwarta dopiero po dwóch prośbach oczekujących klientów. Pani pracująca przy kasie ubrana była w koszulkę firmową czystą lecz nie uprasowaną. Obsługując mnie rozmawiała z panią pracującą przy kasie obok. Na Podczas mojej wizyty wyczuwalny był brak zainteresowania klientem oraz zmęczenia personelu. Oferta sklepu znacznie mniejsza od większości biedronek w których robiłam zakupy.
Jakość obsługi oceniam bardzo dobrze. Personel miły i pozytywnie nastawiony do klienta. Krótki czas oczekiwania na obsługę. Obsługujące panie ubrane schludnie i czysto. Zaproponowane zostały dodatkowe usługi. Szybki czas od zamówienia do podania kawy i kanapki. Toaleta czysta z uzupełnionymi środkami czystości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.