Opinia użytkownika: Dominika_641
Dotycząca firmy: Wizzair
Treść opinii: Dnia 04.04.2016 odbyłam lot z Pyrzowic do Eindhoven linią Wizzair. Całosć obsługi (lotnisko oraz lot) oceniam bardzo wysoko. Pracownicy mili ale wykonujący rzetelnie swoje obowiązki. Wielkość bagażu była sprawdzana i jeśli nie mieścił się on w normie pasażer był w kulturalny sposób proszony o przejście do strefy obsługi klienta i zakupienie dodatkowego bagażu. Obsługujący personel bardzo cierpliwy nawet w przypadku pasażera, który kilka minut nie chciał się zgodzić na zakup dodatkowego bagażu. Lot odbył się planowo. Podczas lotu personel pokładowy miły i pomocny. Wnętrze samolotu czyste. W toalecie dostępne niezbędne środki czystości. Jakość serwowanych przekąsek oraz kawy bardzo niska. Kanapki nieświeże i niesmaczne. Cena nieadekwatnie wysoka do jakości. Ciekawa oferta perfum oraz kosmetyków podczas lotu.