Bardzo pozytywnie odebrana wizyta. Przyciągnęły mnie plakaty z informacją o 20-procentowej obniżce. Niewątpliwym plusem był brak chaosu i przemieszania wśród ubrań, z czym często spotykam się na wyprzedażach. Kolejnym - żaden sprzedawca nachalnie mnie narzucał swojej pomocy zaraz po moim wejściu. Spokojnie wybrałam rzeczy do przymierzenia. Po wyjściu z przymierzalni pojawiła się ekspedienta i z uśmiechem zapytała o to, czy rzeczy mi się podobały i czy coś wybieram. Wybrałam jedną, a reszta została odwieszona (kolejny plus - nie trzeba samemu odwieszać, co czasem się zdarza). Czas czekania na obsłużenie przy kasie krótki, ok. 3 min. Przy kasie sprzedawczyni zaproponowała dodatek do wybranej bluzki. Co prawda nie skorzystałam z oferty, ale pozytywnie zaskoczyło mnie, że rzeczywiście dobrze był dobrany do rzeczy i nie "wciskany" na siłę. Możliwość płatności kartą - również plus. Zachowanie personelu - uśmiech i życzliwość, niskie ceny, odebrałam zdecydowanie pozytywnie, jak też ogólny schludny wygląd miejsca i przyjemną muzykę w tle.
Telefon na infolinię wykonany w sprawie wypłaty należnego świadczenia dodatkowego z tytułu ubezpieczenia NNW. Świadczenie podstawowe zostało wypłacone szybko (w przeciągu miesiąca od zgłoszenia szkody, które miało miejsce 11 marca 2010), jednak o dodatkowym (dieta szpitalna i zwrot kosztów rehabilitacji) nie dostałam żadnej informacji. 23 kwietnia zadzwoniłam w tej sprawie na infolinię PZU, gdzie również nie potrafiono określić kiedy i czy nastąpi wypłata, więc skierowano moje pytanie bezpośrednio do likwidatora szkód, który zadzwonił do mnie następnego dnia roboczego (czyli 26 kwietnia) i wyjaśnił, że brakuje jednego dokumentu (karty zabiegów), który muszę jeszcze dostarczyć do oddziału PZU.
Plusy:
+ szybkie załatwienie sprawy po moim telefonie na infolinię
+ przekazanie osobie kompetentnej pytania, na które odpowiedzi nie mógł udzielić konsultant
+ uprzejmość
+ pytania dodatkowe uwiarygodniające tożsamość telefonującego
Minusy:
- nie wiem, ile czasu upłynęło by jeszcze do wypłaty świadczenia dodatkowego, gdyby nie mój telefon; nie otrzymałam żadnej korespondencji dotyczącej nadesłania dodatkowego dokumentu, nie było też nic o dostarczeniu karty zabiegów w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia jako warunku zwrotu kosztów rehabilitacji
Obserwacja dotyczy wizyty w placówce PZU we Wrocławiu i jest związana z dostarczeniem dokumentów potrzebnych do wypłacenia świadczenia z tytułu ubezpieczenia NNW, a dokładniej z uzupełnieniem dokumentacji, po uprzednim kontakcie telefonicznym (w osobnej obserwacji).
Plusy:
1. Pomocny pracownik wydający numerki odpowiednie do celu wizyty, a następnie wskazujący, gdzie należy się udać. Elegancko ubrany i uprzejmy.
2. Sam system z numerkami, liczbą oczekujących osób i wywołujący odpowiedni nr bardzo pomocny i funkcjonalny.
3. Nowoczesne wnętrze, sprawiające wrażenie profesjonalizmu.
4. Wygodne miejsce oczekiwania na swoją kolej.
5. Miła obsługa - uśmiech
6. Szybkie załatwienie sprawy - przesłanie dokumentów faksem osobie zajmującej się likwidacją szkody; pieniądze pojawiły się na koncie już następnego dnia.
Minusów tej wizyty nie znalazłam, wszystko zostało załatwione szybko i profesjonalnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.