Opinia użytkownika: Dominika_209
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Telefon na infolinię wykonany w sprawie wypłaty należnego świadczenia dodatkowego z tytułu ubezpieczenia NNW. Świadczenie podstawowe zostało wypłacone szybko (w przeciągu miesiąca od zgłoszenia szkody, które miało miejsce 11 marca 2010), jednak o dodatkowym (dieta szpitalna i zwrot kosztów rehabilitacji) nie dostałam żadnej informacji. 23 kwietnia zadzwoniłam w tej sprawie na infolinię PZU, gdzie również nie potrafiono określić kiedy i czy nastąpi wypłata, więc skierowano moje pytanie bezpośrednio do likwidatora szkód, który zadzwonił do mnie następnego dnia roboczego (czyli 26 kwietnia) i wyjaśnił, że brakuje jednego dokumentu (karty zabiegów), który muszę jeszcze dostarczyć do oddziału PZU. Plusy: + szybkie załatwienie sprawy po moim telefonie na infolinię + przekazanie osobie kompetentnej pytania, na które odpowiedzi nie mógł udzielić konsultant + uprzejmość + pytania dodatkowe uwiarygodniające tożsamość telefonującego Minusy: - nie wiem, ile czasu upłynęło by jeszcze do wypłaty świadczenia dodatkowego, gdyby nie mój telefon; nie otrzymałam żadnej korespondencji dotyczącej nadesłania dodatkowego dokumentu, nie było też nic o dostarczeniu karty zabiegów w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia jako warunku zwrotu kosztów rehabilitacji