Pomimo długich kolejek nie otwiera się kasy by szybko i sprawnie obsłużyć klienta. Obsługa anemiczna i widać brak zaangażowania. Kierownik sklepu całkowicie nieprzejęty sytuacją i bardzo nieuprzejmy względem pracowników sklepu. Kierownik nie potrafi najwidoczniej zorganizować pracy swoim ludziom. Ogólny porządek w sklepie jak i po za nim nie budzi zastrzeżeń. Część plastikowych metek promocyjnych uszkodzona lub niewidoczna. Niesprzyjająca temperatura w sklepie zarówno dla klienta jak i pracowników. Pracownicy obsługuj klienta w niehigieniczny sposób. Ogólne standardy obsługi spełnione na 50 %.
brak zaangażowania i organizacji pracy powoduje nawet przy niewielkim ruchu klientów chaotyczną obsługę klienta. brak podmiotu zarządzającego jednostką handlową powoduje rozluźnioną atmosferę i brak standardów w obsłudze klienta. Niekompletny ubiór, czystość placówki handlowej i sposób rozmowy z klientem pozostawia wiele do życzenia. Ogólny nieład na podjeździe i opóźnione reakcje na prośby klienta powodują frustracje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.