Szukając najtańszego paliwa dotarłem dzisiaj na stację paliw sieci Orlen zlokalizowaną na rogu ulic 1 Maja i Piaskowej w Raciborzu. Zauważyłem kilka rzeczy, które można by poprawić. Na tej danej stacji, w przeciwieństwie do innych ciężko dostrzec numer dystrybutora paliw z którego tankujemy. Nawet stojąc przy kasie, kiedy pada pytanie "Z którego?" - stoimy jak wryci, patrzymy przez szybę a numerów nie widać. Mały szczegół, a znacznie poprawiłby on czas obsługi na tej stacji.
Wczoraj miałem okazję zakładać rachunek bankowy w placówce ING Banku Śląskiego w Raciborzu. Jestem mile zaskoczony, że ING Bank na przełomie ostatnich dwóch lat poczynił tak ogromne postępy w obsłudze klienta. Kiedyś wizyta w Banku wiązała się z bardzo długim oczekiwaniem w kolejce, w placówce panowała ogólna dezorganizacja. Aktualnie po samym wejściu mamy okazję spotkać Gospodarza Kolejki, który pyta z jaką sprawą przychodzimy i wskazuje odpowiednie stanowisko ew. miejsce w kolejce do danego stanowiska. Zachowanie personelu i podejście do klienta również się zmieniło. Rachunek bankowy zakładamy w osobnym pokoju, tak aby nikt nie przeszkadzał w swobodnej rozmowie pomiędzy klientem, a pracownikiem banku. Widać, że pracownicy dbają o każdy najdrobniejszy szczegół. Nie szuka się haczyków na klienta, a widać, że cały zespół troszczy się o pozyskanie nowych i zatrzymanie aktualnych klientów. Czas obsługi optymalny - nic nie jest specjalnie przeciągane w nieskończoność. Sam wygląd banku, odmieniony - na duży plus!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.