Pracownicy są bardzo uprzejmi. Co prawda w sklepie jest często bardzo dużo klientów, trzeba samemu poprosić pracownika o pomoc, jednak kiedy już pracownik rozmawia, stara się jak najbardziej pomóc dla klienta dobrać odpowiednią rzecz, szczegółowo opisuje zastosowanie, pokazuje alternatywne zastosowania. Pracownicy naprawdę świetnie znają asortyment sklepu, można liczyć na ich wiedzę i doświadzczenie.
Kiedy jestem w pracy (jako kierowca), czasami zajeżdżam na stację nie tylko, aby zatankować, ale ponieważ mogę zjeść pyszną przekąskę - obsługa jest miła, mimo pracy o tak wczesnych godzinach, są mili i uprzejmi, sympatycznie zagadają do klienta, dzięki czemu aż miło się spędza czas w takim miejscu. Nie zaniedbują przy tym swoich obowiązków, mają podzielną uwagę i poświęcają czas na wszystko, zarówno nowych klientów, jak i obowiązki za ladą.
Kiedy wchodzę do sklepu, na półkach z warzywami i owocami jest porządek, produkty są świeże. Kiedy zapytałem pracownika, gdzie znajdę karmę dla kota, pracownik z uśmiechem mi pokazał. Kolejek prawie nie ma. Pracownicy obsługują z uśmiechem.
Kiedy podjeżdżam na stację, od razu wyłania się pracownik, aby pomóc mi w zatankowaniu samochodu. Kiedy mu dziękuję za pomoc, informując, że dam radę, pracownik z uśmiechem mówi, że w razie potrzeby w każdej chwili mogę go zawołać. Pracownicy przy kasie również są uśmiechnięci, proponują dodatkowe produkty, jednak nie zmuszają klienta do zakupu. Obsługa przy kasie przebiega sprawnie i chętnie tam wrócę przy następnym tankowaniu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.