Opinie użytkownika (2)

Z pozytywnych aspektów...
Z pozytywnych aspektów obsługi należy wskazać szeroki asortyment, możliwość sprawdzenia dostępności towaru w internecie, zamówienie i odbiór towaru we wskazanym obiekcie, liczne promocje, atrakcyjne ceny.Niestety obsługa wręcz nachalnie proponuje przedłużoną gwarancję na towary. Co mnie osobiście razi w w/w sklepie to brak możliwości sprawdzenia towaru. Byłem zainteresowany zakupem kamery, ale towar wystawowy nie posiadał baterii czy innego zasilania pozwalającego na uruchomienie urządzenia. Pracownik sklepu poproszony o uruchomienie kamery celem sprawdzenia jakości i możliwości urządzenia, odpowiedział że sprawdzić urządzenie można dopiero po jego zakupie, co dla mnie osobiście wydaje się bardzo nie na miejscu.

Dawid_331

20.02.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Gliwice, Rybnicka 207

Nie zgadzam się (1)
Pierwsze co uderza...
Pierwsze co uderza po wejściu do sklepu to zapach, a raczej smród. Sklep wygląda czysto ale unosi sie nie przyjemny zapach. Obsługa nie rzuca się w oczy, jest zajęta wykładaniem towaru, nie zwraca uwagi na klientów. Jeżeli podejdzie się do obsługi i zapyta o towar, grzecznie udzielą odpowiedzi, są kompetetni, znają asortyment i jego położenie w sklepie. Kasjerki szybką reagują na większe kolejki przy kasach i szybko wzywają koleżanki do pomocy. Ceny przystępne.

Dawid_331

15.11.2011

Biedronka

Placówka

Katowice, Zawiszy Czarnego 8

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi