Polecam tą przychodnię. Przemiła atmosfera, bez kolejek, personel zawsze usmiechnięty i miły dla klientów. Nigdy nie spotkałem się tam ze złą obsługą. Na każde pytanie otrzymuje konkretną i wyczerpującą odpowiedź, w przypadku jakiś niedogodności personel zawsze informuje klienta np o przesunieciou wizyty lub pomaga w znalezieniu rozwiązania. Obsługa na profesjonalnym poziomie, czysto, schludnie i przyjemny wystrój a także co najważniejsze pełna anonimowość co sprawia, iż ma się zaufanie do takich placówek.
Przedwczoraj poszedłem odebrać na pocztę list polecony, gdyż dostalem awizo. Były to godziny szczytu kiedy większość mieszkańców wraca z pracy i załatwia swoje prywatne sprawy. Pierwsza uwaga to była taka, iż na 3 okienka było otwarte jedno i pełno ludzi stojacych w kolejce, a pani która obsługiwala petentów radośnie i dowcipnie rozmawiala sobie z koleżanką, która stała obok. Rozmowa miała charakter sielanki, typu: gdzie jest moja kawa? zrób mi kawę proszę, lub ja to dziś mam urwanie głowy, a do klientów zwracała się chłodno. Niezbyt pożądaną rzeczą było to, iż w drugim okienku na stoliku pozostała gotówka bez zabezpieczenia pozostawiona przez pracownicę. Miało miejsce złamanie regulaminu i jest to rażacym niedbalstwem. Obsługa na złym poziomie, i brak zaochawnych jakichkolwiek standardów.
Złożyłem zapytanie odnośnie kredytu gotówkowego, i pani z infolinii zadzwoniła w związku ze zgloszeniem. Chcialem tylko uzyskać informację i parametry kredytu. pani zależało chyba na ilosci obsługiwanych klientów, bo od razu zapytała się o zarobki, po czym stwierdziła, że tu nie ma żadnych szans ani zdolności kredytowej. Jest to nieprofesjonalne zachowanie gdyż należało najpierw rozpoznać potrzeby klienta. Była to słabo przeprowadzona profesjonalna obsługa klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.