Opinie użytkownika (4)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zauważyłem na samym wejściu, że jest dość dużo paragonów na ziemi, jak również gazetki promocyjne także leżały na ziemi. Idąc przez sklep zauważyłem, że ceny niektórych produktów były pomieszane. Na półkach było bardzo mało pustych miejsc po towarach.Po podejściu do kasy pani przy kasie przywitała mnie. Sklep pod kontem obsługi i czystości wewnątrz zrobił na mnie duże wrażenie i na pewno ponownie wrócę.

Dariusz_566

08.07.2012

Biedronka

Placówka

Poznań, Świębodzińska

Nie zgadzam się (0)
Kiedy wszedłem do...
Kiedy wszedłem do sklepu od razu pracownik siedzący przy kasie mnie przywitał. W sklepie panuje bardzo duży porządek. Ceny nie są porozrzucane a w koszykach nie widać paragonów, a przede wszystkim są one czyste. Personel jest bardzo pomocny w sprawie doradzania konkretnego produktu. Cenówki się zgadzają z tym co wyświetlane jest przy kasie. Ceny są pod produktami nie ma jakiegokolwiek rozrzutu.

Dariusz_566

08.07.2012

Super-Pharm

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu znajdowało się bardzo dużo rozrzuconych paragonów a wózki klientowski aż odstraszały wyglądem. Na drzwiach wejściowych był widoczny brud. Kiedy już wszedłem na sklep to wziąłem koszyk. Żeby dokopać się do w miarę czystego, a przede wszystkim bez paragonów to musiałem przełożyć około 3 koszyków. Kiedy były przy dziale w warzywami to, zauważyłem, że każda cenówka jest w innym miejscu. Kiedy doszedłem do kasy to kasjerka mnie przywitała, ale później to już zajmowała się rozmową z koleżanką. Podsumowując udałem się po raz kolejny do Netto i po raz kolejny stawiam duży minus.

Dariusz_566

08.07.2012

NETTO

Placówka

Świebodzin, Piłsudskiego 35a

Nie zgadzam się (1)
W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym z dziewczyną byłem w restauracji Sphinx na obiedzie. Po wejściu do restauracji zastałem porządek. Było czysto i klimatycznie. Podszedł do nas pracownik obsługujący i podał menu. Od razu zauważyłem, że ten pracownik nie posiadał identyfikatora. Jako plus należy dodać, że zapytał czy chcemy coś do picia na początek. Złożyliśmy zamówienie, w którym moja dziewczyna zaznaczyła, że chciałaby zamienić frytki. Kelner odparł z wielkimi pretensjami, że nie można zamienić na nic i my zrezygnowaliśmy z frytek. Mieliśmy nadzieje, że chociaż więcej mięsa lub surówek dadzą.Po około 20 minutach( jest to bardzo długi czas obsługi) otrzymaliśmy zamówione dania od innego kelnera, niż od tego u którego zamawialiśmy. Otrzymane dania były nie za ciepłe, a frytki to nawet zimne. Moja dziewczyna miała mięsa jeszcze mnie od porcji normalnej, a surówek taką normalną ilość. Po skonsumowaniu poprosiłem o rachunek. Pracownik ten który na początku nas obsługiwał nie zapytał czy chcemy coś do picia. Po zapłaceniu udaliśmy się w stronę wyjścia i pracownik powiedział do widzenia. Dość dużym minusem który bym wystawił jest to, że jedzenie zimne, i mozna było zaproponiwać mniejsza porcję bez frytek.

Dariusz_566

25.05.2012

Sphinx

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
29.09.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za przekazanie obserwacji dotyczącej wizyty w restauracji Sphinx. Przykro nam, że wizyta w naszej restauracji nie przebiegła zgodnie z Pana oczekiwaniami. Zapewniamy, że celem działania naszych restauracji jest zachowanie wysokich standardów jakości obsługi jak również dostarczenie Gościom smacznych dań ze szczególnym naciskiem na właściwą temperaturę oraz gramaturę dania. Dodatkowo pragniemy nadmienić, iż każda uwaga Gościa odnośnie serwowanych dań jest na bieżąco w restauracji weryfikowana w celu zapewnienia dań zgodnie z przyjętymi recepturami i oczekiwaniami Gości. Mamy nadzieję, że pomimo niedogodności jakich Pan doświadczył pozostanie Pan naszym Gościem. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji SPHINX. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi