Zostałem szybko i sprawnie obsłużony. Kasjer posiadał wiedze na temat produktów które chciałem zamówić, zaprosił do kasy, przywitał. Jedzenie było szybko podane, wyglądało estetycznie i smakowało dobrze. Personel wyglądał schludnie, restauracja była względnie czysta. Kasierzy byli uśmiechnięci. Zostałem odpowiednio pożegnany, życzono mi smacznego i zaproszono ponownie do odwiedzenia restauracji.
Wielki plus dla lidla na morenie . Jestem dosyc czestym gosciem sklepów lidl poniewarz lubie ich produkty, ale dzisiaj korzystajac z lidla na morenie w Gdańsku bardzo pozytywnie sie zaskoczylem , mimo duzego ruchu w sklepie bylo czysto i nie brakowalo produktów . obsługa byla szybka i uprzejma. Kasjerzy których byla czworka gdy tylko mieli chwile bez gosci szli po 1 na sklep i go porzadkowali lub dokładali produkty . Bardzo polecam tego lidla
Z usług mBanku korzystam od 2008 r. nigdy nie mialem zadnych problemów z ta firma . Po kradziezy mojego dowodu , zostalem przez pracownika mlini bardzo dobrze poinformawany co powinienem byl w takiej sytuacji zrobic. Korzystam z roznych produktów banku i nie bylo zadnych problemow , kiedy bralem kredty przez intenet trwalo to naprawde 15 min . Nawet biorac kredyt hipoteczny skorzystalem z Centrum finansowego mbanku i jestem bardzo zadowolony poniewarz wszystko poszlo bez problemowo i szyko , dostalem pelna i profesjonalna pomoc .
Witam, w imieniu wszystkich pracowników mBanku bardzo dziękuję za opinię z najwyższą oceną świadczonych usług. Jest nam niezmiernie miło, iż nasza dotychczasowa współpraca przebiegała pomyślnie oraz udało nam się spełnić wszelkie Pana oczekiwania. Cieszy nas również fakt, iż korzysta Pan oraz jest Pan zadowolony z obsługi poprzez wszystkie kanały dostępu do mBanku. Codziennie pracownicy mBanku dokładają wszelkich starań, aby każdy kontakt z Klientem był szansą na stałe podnoszenie poziomu ich satysfakcji oraz utrzymania relacji na najwyższym poziomie. Zapraszam do korzystania z usług mBanku oraz zapoznanie się z nowościami na stronie www.mbank.pl, Przypominam, iż pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam, Małgorzata Łubińska Menadżer ds. Obsługi, mBank
Dzisiaj odwiedziłaem restauracje...
Dzisiaj odwiedziłaem restauracje KFC przy dworcu w gdańsku , pomimo duzoego ruchu i kolejek obsługa szla bardzo szybko ,płacilem w kasie specjalnymi kuponami wiec myslalem ze beda jakies problemy ale pracownik byl dobrze poinformawany co mial robic i nie bylo zadnych problemów, lokal podczas mojego dosyc krotkiego pobytu byl sprzatany kilka razy .Co do jakosci produktw ktore otrzymalem nie mam zadnych zastrzezen, wiec wizyte uznaje za bardzo udana.
Dzisiaj wieczorem poszedłem do kina Cinema city krewetka w Gdańsku. Obsługa była bardzo miła i uczynna , wszystko przebiegło szybko i sprawnie , sala kinowa czysta , tylko okulary 3D byly porysowane i nie najlepszej jakosci. No i toalety, niestety bylo tam brudno , nie bylo mydla i niedzialaly dmuchawy do suszenia rak
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.