OK. Jeśli chodzi o asortyment i ceny to nie mam zastrzeżeń do sklepu Polo Market. Personel natomiast pozostawia wiele do życzenia. Panie obsługujące na ladach, stoją tam jak za karę, są nieuprzejme i ciężko im spełnić prośbę klienta, który prosi o pokrojenie świeżego sera. Nie zamierzam tam już wrócić. Dodatkowym problemem są tam kolejki przy kasie. Jedna kasa czynna, pełno klientów w sklepie a personel swobodnie spaceruje między regałami. NIE POLECAM! Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Byłem mile zaskoczony ostatnią wizytą na wyżej wymienionej stacji paliw. Po podjechaniu do dystrybutora przywitał mnie miły Pan, proponujący pomoc w zatankowaniu i informujący mnie o obecnej promocji (kolekcja numizmatów) i zachęcający do kupna płynu do spryskiwaczy. Po wejściu do sklepu, który sprawiał wrażenie czystego i zadbanego do kasy zaprosił mnie Pan, uprzejmie obsługując i po raz kolejny informując o obowiązującej promocji. Stacja utrzymana w czystości (łącznie z toaletami). Obsługa profesjonalna. Ceny dość wysokie (jak na każdej stacji paliw). Mimo dużego ruchu, nie tworzyły się kolejki.
Hipermarket ten charakteryzuje się dość małymi cenami. Niestety jakość obsługi w tym sklepie pozostawia wiele do życzenia. Kolejki przy kasach są ogromne, dodatkowo bardzo często zdarza się, że Pan/Pani kasjerka w połowie kolejki wybiera sobie osobę do której kasuje a reszta musi przejść do innych kas. Dodatkowo kas w hipermarkecie jest 28 z czego zazwyczaj otwarte są 3-4. Bardzo dużym minusem jest również zamiana cen przy produktach, na metce jest 9,90 a przy kasie okazuje się, że prawdziwa cena to 29,90.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.