Opinie użytkownika (2)

Zlikwidowanie bramki obrotowej...
Zlikwidowanie bramki obrotowej przy wejściu do hipermarketu Tesco jest dużym plusem, bo osoby starsze i "puszyste" miały problem z jej pokonaniem. Teraz sklep jest otwarty i łatwo wziąć gazetkę promocyjną. Półki są czyste i zapełnione towarem. Gama towarów nie jest zbyt szeroka, ale ceny są korzystne. Towary przecenione mają swoje wyznaczone miejsce. Woda mineralna znajduje się na drewnianych paletach, co nie zachęca do kupna. Poza tym woda znajduje się w innym miejscu niż inne produkty do picia (cola, soki i inne napoje słodzone)- zły układ sklepu. Personelu w markecie jest mało. Szukając pomocy trzeba długo czekać na pracownika, bo większość znajduje się na stanowiskach kasjerskich. Obsługa chętnie pomaga w zakupach. Poza tym zawsze mają ubrania służbowe i identyfikatory. Kolejki do kasy są krótkie. Kasjerzy zawsze witają i żegnają klientów. Obsługa jest szybka, ale zawsze pyta o kartę stałego klienta.

Daria_317

08.03.2014

Tesco

Placówka

Brodnica, ul. Podgórna 5

Nie zgadzam się (0)
Kaufland ma przejrzysty...
Kaufland ma przejrzysty układ sklepu. Produkty są widoczne, poza tymi na górnych półkach. Osoba o niskim wzroście (ja) ma problem z sięgnięciem z nich towaru. Gdzieniegdzie można znaleźć produkty z innych półek. Półki w większości nie mają braków towarowych. Personel sklepowy rozkłada towar na półki z zachowaniem bezpieczeństwa (towar nierozłożony znajduję się na uboczu). Po prośbie pomocy znalezienia produktu chętnie i szybko go wskazują. Personel Kauflandu w większości ma ubrania służbowe. Obsługa na dziale wędlin i serów mają fartuchy, czepki i rękawiczki jednorazowe. Panie te są uprzejme i chętnie obsługują klientów nawet z długą listą zakupów. Lada, lodówki, maszyny do cięcia asortymentu i wagi są czyste. Oczekiwanie przy kasie jest uzależnione od ilości klientów. Nigdy nie są wszystkie kasy otwarte, nawet pomimo długich kolejek. Kasjerki są miłe i uśmiechnięte. Poza tym zawsze witają (Dzień dobry) i żegnają z ponownym zaproszeniem klientów (Do widzenia i zapraszam ponownie). Obsługa przy kasie jest szybka.

Daria_317

08.03.2014

Kaufland

Placówka

Jarocin, Kościuszki 16a

Nie zgadzam się (1)
13.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Pragniemy poinformować, iż Pani uwagi przekazaliśmy do dyrektora marketu w Brodnicy oraz dyrekcji regionalnej. Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi