Opinia użytkownika: Daria_317
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Zlikwidowanie bramki obrotowej przy wejściu do hipermarketu Tesco jest dużym plusem, bo osoby starsze i "puszyste" miały problem z jej pokonaniem. Teraz sklep jest otwarty i łatwo wziąć gazetkę promocyjną. Półki są czyste i zapełnione towarem. Gama towarów nie jest zbyt szeroka, ale ceny są korzystne. Towary przecenione mają swoje wyznaczone miejsce. Woda mineralna znajduje się na drewnianych paletach, co nie zachęca do kupna. Poza tym woda znajduje się w innym miejscu niż inne produkty do picia (cola, soki i inne napoje słodzone)- zły układ sklepu. Personelu w markecie jest mało. Szukając pomocy trzeba długo czekać na pracownika, bo większość znajduje się na stanowiskach kasjerskich. Obsługa chętnie pomaga w zakupach. Poza tym zawsze mają ubrania służbowe i identyfikatory. Kolejki do kasy są krótkie. Kasjerzy zawsze witają i żegnają klientów. Obsługa jest szybka, ale zawsze pyta o kartę stałego klienta.