Zadzowniłam na infolinię Plus w celu uzyskania informacji odnośnie warunków przy przedłużeniu umowy na usługę internetu mobilnego iplus. Konsultantka była uprzejma, cała rozmowa przebiegała profesjonalnie według standardów firmy. Jednak gdy zapytałam o możliwośc połączenia usługi z inna - gdyż wg oferty tak będzie dla mnie korzystniej, konultantka zmieniając ton zasugerowała że to zły pomysł uzywajac mało profesjonalnch słów.
Będąc w trasie zawitałam na stację paliw Orlen w Czarnkowie. Przywitała mnie kolejka aut i brak organizacji na stacji. W celu zatankowania gazu jestem zmuszona przywołać obsługę. Dopiero po około 10 minutach oczekiwań i sygnalizacji pojawił się pracownik. Jednak nie była to osoba obsługująca dystrybutory a Pani która obsługuje trnsakcje kasowe. Nie wiedziała dlaczego nie ma pracownika odpowiedzialnego za tankowanie, sama nie potrafila obsłużyć dytrybutora, brak profesjonalizmu, usmiechu.Ewidentnie była niezadowolona. Po udaniu się do kasy zauważyłam spore zamieszanie, kasjerki kasowały inne stanowiska niż powinny, klinci byli poruszeni i zdenerwowani. Przy kasach panował bałagan stworzony z rzeczy których klienci nie kupili-gazet, słodycze,napoje.Nie polecam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.