Mialam okazje tankowac na stacji shell. Zaraz po podjechaniu pod stacje podszedl do mnie Pan z obslugi witajac i pytajac ile i co zatankowac. W trakcie tankowania powiedzial ze moge juz isc do kasy zaplacic. Przy kasie zostalam poinformowana o promocjach oraz zapytano mnie czy zbieram punkty. Obsluga mila i usmiechnieta, a ceny porownywalne do innych stacji. Sklep czysty , wszystko poukladane i poprawnie zatowarowane.
Bylam ostatnio w sklepie Royal Collection w Silesia City Center. Po wejsciu do sklepu mozna zauwazyc, iz ubrania poukladane sa wedlug marek, wszystko czysto i przejrzyscie. Akcje oznaczone sa prawidlowo, nowa kolekcja wydzielona od przeceny, co jest czytelne dla klienta. Na kazdym meblu przecenowym prawidlowe informacje cenowe. Niestety obsluga niechetnie pomaga. Po wejsciu do sklepu nikt nie wita klientow.Nie mogac znalezc rozmiaru, zapytalam Pani robiacej towar na sklepie, czy moglaby mi pomoc. Odpowiedziala, ze musze sama sobie poszukac. Przy kasie musialam chwile zaczekac, az podejdzie ktos z obslugi. Pani ktora podeszla smiala sie gdy opowiedzialam jej jak zostalam obsluzona. Takim zachowaniem tylko traca klientow. Ceny w tym sklepie dosc wysokie lecz teraz, gdy sa przeceny nawet do -70% mozna kupic naprawde ladne rzeczy w atrakcyjnych cenach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.