Opinie użytkownika (2)

Robiac zakupy w...
Robiac zakupy w hipermarkecie Carrefour postanowilam wejsc do Salonu PLUSA i przedluzyc umowe na nastepne 2 lata. Poniewaz jestem bardzo nowoczesna starsza pania koniecznie chcialam telefon z ekranem dotykowym. Mlody mezczyzna /nie zapamietalam nawet imienia/ byl bardzo uprzejmy, zaproponowal zmiane taryfy, po to abym mogla za 1 pln kupic aparat telefoniczny z ekranem dotykowym. Bardzo sie ucieszylam, byl bardzo konkretny tzn. pracownik, opowiedzial mi cala promocje, co bede miala w abonamencie, ze dostane 30 min. darmowych dodatkowo. Ucieszona zalatwilam wszystkie formalnosci i wrocilam do domu. Jakiez bylo moje rozczarowanie i rozpacz, gdy otrzymalam pierwszy rachunek za telefon po miesiacu korzystania z nowej taryfy Rarka Prusa. Otoz Pracownk Salonu "zapomnial" i ja tez o sms-ach. Jak dotychczas poslugiwalam sie nimi w komunikacji z synem bez ograniczen, okazalo sie ,ze rachunek zamiast 55 pln wynosi ponad 61 pln, bo za sms-y place poza abonamentem, w tej taryfie nie wymienia sie darmowych minut na sms-y. Uwazam, ze zostalam oszukana, bo musze placic za czyjas niekompetencje albo celowe przemilczenie tej sprawy. Przez nastepne 2 lata bede musiala nie uzywac tak wygodnej dla mnie komunikacji sms-owej z synem.

Danuta_82

11.12.2009

PLUS

Placówka

Warszawa, GLEBOCKA 15

Nie zgadzam się (27)
Kolejki do kas,...
Kolejki do kas, zbyt malo kas bylo czynnych.Co trzecia kasa czynna. Ceny na paragonie nie zgadzaja sie z tym, co widzimy na polkach. Brak mozliwosci poinformowania sie, gdzie dany towar znajde. Na dziale obuwie zle spiete zabezpieczeniem buty, nie mozna ich zmierzyc. Nie widac pracownikow na hali, ktorych mozna by bylo spytac o interesujacy nas towar.

Danuta_82

06.12.2009

Carrefour

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi