Opinie użytkownika (3)

Weszłam do Apteki....
Weszłam do Apteki. Na półkach ładnie wyeksponowany towar, widoczne ceny, czysto. W kolejce oczekiwały 3 osoby i dwóch sprzedawców obsługiwało. Jedna z ekspedientek dzwoniła do hurtowni z zapytaniem czy jest dany lek na składzie. Po 20 minutach oczekiwania (za mną nikogo już nie było) osoba obsługująca bez słowa komentarza odeszła na zaplecze. często odwiedzam aptekę ponieważ mam ubezpieczenie lekowe uprawniające do zniżki w aptekach Dbam o Zdrowie i niejako jestem skazana na zakupy w tym miejscu. Mam wrażenie, że pracownicy uprawiają strajk włoski: udają,że pracują, obsługują flegmatycznie, bez zaangażowania. Ze wszystkim mają problem, nie potrafią odczytać recept... Stanowczo nie polecam.

Danuta_191

01.08.2012

Dbam o Zdrowie

Placówka

Rybnik, Kotucza 100

Nie zgadzam się (0)
*Wygląd pracowników i...
*Wygląd pracowników i miejsca:Pracownicy prezentowali się profesjonalnie, na sali obsługi w zasięgu wzroku panował porządek. *Komfort obsługi: Brak kolejek, obsługa na siedząco, wystarczająco miejsc do oczekiwania, duża przestrzeń.*Stosunek pracowników do Klienta:Po wejściu nikt się mną nie zainteresował.ale obsługa przebiegała sprawnie, pani była uprzejma. *Aktywność sprzedażowa, oferta: Pracownik udzielił mi odpowiedzi na zadane pytanie. Jednak brak inicjatywy w kierunku kontynuowania rozmowy.

Danuta_191

22.03.2012
Nie zgadzam się (0)
19.07.2021
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Dziękujemy za pozytywną ocenę jakości obsługi klienta i aspektów związanych z porządkiem, ubiorem doradców i wyglądem oddziału. Przywiązujemy dużą wagę do tych elementów w sieci oddziałów, ponieważ są one wizytówką Naszego Banku. Zaangażowanie naszych doradców jest bardzo istotna dla naszych klientów dlatego poinformowaliśmy Dyrektora o Pani spostrzeżeniu w tej kwestii. Jeszcze raz dziękuję za obsługę..
Przebieg obsługi: Podczas...
Przebieg obsługi: Podczas oczekiwania na obsługę podszedł pracownik i zapytał w czym może pomóc. Pracownicy wstają, przedstawiają się, pytają o cel wizyty. podsumowano rozmowę. Podziękowano mi, zapraszając ponownie.Wiedza i kompetencje pracownika: oferta przedstawiona językiem korzyści, natomiast brak diagnozy potrzeb, pytań otwartych, przykładów. Oferta ciekawa: bezpłatne konto, ciekawa oferta kredytowa.Wygląd miejsca i pracowników: bez zastrzeżeń. Ubiory formalne, biurowe, na biurkach porządek, czysto.Polecam:-)

Danuta_191

22.03.2012

Alior Bank

Placówka

Rybnik, Plac Wolności 13

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi