Ekspozycja zgodna ze standartami firmy.
-ładna przyjazna kolorystyka salonu
-wygodne pufy do siadania
-przy każdym siedzisku lustro(dla mnie powinno być większe,abym mogła zobaczyć całą sylwetkę)
-piękna oszklona witryna(nie jest w pełni wykorzystana,ekspozycja na nie powinna być super atrakcyjna i wymieniana co parę dni,dzięki niej klient mógłby wchodzić do sklepu po ciekawe i ładne buty a nie po buty)
Obsług
-wchodząc do sklepu nie byłam zauważona(w salonie nie było klientów)
-na moje pytanie kto jest producentem butów usłyszałam"różni"
na moją prośbę o pokazanie czarnych,skórzanych butów usłyszałam"mamy dostawę towaru,proszę sobie przejrzeć te półki"
-firmowe koszulki , w które ubrani są handlowcy nie prezentują się atrakcyjnie
Stanowisko obsługi
-schludne i czyste
-w widocznym miejscu umieszczone środki do czyszczenia i pielęgnacji butów
Mały salon powinien być wizytówką producenta.Niestety tak nie jest.
-wypoczynki w nieciekawej tapicerce
-meble skrzyniowe przypadkowo ustawione
-ławy przykurzone
Sądząc po ofercie katalogowej sklep powinien mieć lepszą ekspozycję.
Obsługa
-brak wiedzy na temat pochodzenia skór
-handlowiec nie umiał wytłumaczyć różnicy w siedzisku w fotelu i kanapie
-brak entuzjazmu przy prezentacji mebli.Interesował mnie zestaw wypoczynkowy ze spaniem.Handlowiec powinien zaprezentować mi jak to spanie wygląda.Powinien wykazać zalety wypoczynku.
-handlowiec nie przeprowadził ze mną wywiadu dotyczącego moich oczekiwań i potrzeb.
Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu: "przeszedł po nim huragan". Ekspozycja w strasznym nieładzie. Wykładzina brudna, nieodkurzana. Handlowcy w przybrudzonych fartuchach nie są w stanie dobrze obsłużyć sporej ilości klientów. Jest ich za mało na tak duży sklep. Sprzedawcy są uprzejmi. Ich wiedza na temat towaru, znajdującego się na ekspozycji, jest zadowalająca. Co mi najbardziej przeszkadzało? Bałagan!
Salon firmowy jeden z paru we Wrocławiu. Panuje to taki sam klimat, jak w innych stoiskach. Nowości czytelnie wyeksponowany w oszklonych witrynach i na przodzie salonu. Informacje o towarze znajdującym się w sklepie i następnej dostawie dostarczane są już przed wejściem w przejrzystych mini katalogach, które naprawdę zachęcają do robienia zakupów (katalogi zmieniają sie raz w tygodniu). Towar na półkach jest dokładnie opisany. Załoga wygląda bardzo schludnie w ubraniach firmowych. Obsługa jest fachowa, miła i uśmiechnięta. Dba o klienta i on dobrze się u nich czuję. Można również napić się na miejscu dobrej firmowej kawy i herbaty. Jedynym mankamentem, który zauważyłam dzisiaj jest mała powierzchnia sklepu i jedna malutka przymierzalnia. Dużym plusem dla konsumentów jest możliwość oddania towaru w przeciągu trzech miesięcy.
Towar dobrze wyeksponowany.Przy każdym produkcie krótka, czytelna informacja o jego parametrach i cenie. Można kupić na raty (2 banki). Obsługa w strojach firmowych prezentuje się dobrze. Posiada fachową wiedzę na temat produktu. Standarty firm są zachowane.
Zastrzeżenia do obsługi:
- brak kontaktu wzrokowego z klientem
- po wejściu do sklepu nie odczułam zainteresowania moją osobą i moimi potrzebami
- panowie handlowcy bawili się rozmową w swoim towarzystwie
Co bym nowego wprowadziła:
- przy wejściu do sklepu w dobrym punkcie wyeksponowałabym nowe produkty
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.