Opinie użytkownika (1)

Jedyne słowo jakiego...
Jedyne słowo jakiego mogę użyć to szok. Skończyło mi się ubezpieczenie OC samochodu. Nie dostałem dokumentów odnośnie przedłużenia i opłacenia składki ubezpieczenia. Zadzwoniłem na infolinię. Pół godziny próbowałem się połączyć. Wkońcu udało mi się porozmawiać z konsultantem, który po stwierdzeniu, że musi mnie przełączyć do kogoś innego rozłączył się. Kolejna próba i kolejna. Dodzwoniłem się do pani, która powiedziała, że już przygotowała dla mnie dokumenty i wysyła je emailem. Nie dostałem. Ponowna próba również skończyła się fiaskiem. Nie wiem co robić. Jedyne co wiem to, że w przyszłym roku zmienię ubezpieczyciela.

Daniel_316

05.04.2011

mtu24.pl

Placówka

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi