Miałem dzisiaj przyjemność odwiedzić jedną z najczęściej polecanych pizzerii w Koszalinie.
Na samym początku zauważyłem mankament lokalizacji, pomimo że znajduje się koło miasteczka studenckiego to brakuje tam parkingów i ciężko dojechać autobusem.
Tyle jeżeli chodzi o złe strony. Przejdźmy do samych dobrych rzeczy na które można napotkać już w środku. A tam po za przepysznym ,unoszącym się w powietrzu zapachu świeżej pizzy czeka na nas dużo wygodnego miejsca i bogate menu. Zamówienie można zrealizować natychmiastowo a na pizze czeka się do 15 min.
Toaleta koedukacyjna , przystosowana dla niepełnosprawnych.
Obsługa i jej zachowanie bez zarzutów , aczkolwiek daleko do obsługi w restauracji z najwyższych półek.
Przy obrocie nieruchomościami(np.kupno, sprzedaż mieszkań) warto skorzystać z pośrednictwa, które za określoną prowizję pomorze znaleźć sprzedającemu kupującego nieruchomość i na odwrót. Na rynku istnieje wiele tego typu firm, z których oferty możemy skorzystać. NA terenie powiatu szczecineckiego polecam bardzo usługi Pomorskiej Giełdy Nieruchomości reprezentowanej przez jej oddział.
Siedziba firmy to położona w centrum miasta, przy ruchliwej ulicy zabytkowa kamienica.
Przy samym wejściu na szybach i na drzwiach można już zacząć zapoznawać się z ofertą Giełdy. Natomiast już w środku pomieszczenia można uzyskać fachowej i dokładnej wiedzy na na temat nieruchomości.
Pracownicy biura to młode, bardzo schludnie ubrane osoby. Rozmawiając z nimi można odczuć wrażenie , że rozmawia się z dobrym znajomym. Pracownicy podchodzą do klienta bardzo profesjonalnie i z uśmiechem na twarzy. Są bardzo dyspozycyjni i dostosowują swój czas do naszego.
Biuro pomimo niewielkiego metrażu wykorzystywane jest w sposób nie wadzący nikomu w pracy a klient może swobodnie się w nim poruszać.
Open finance jest to firma zajmująca się doradztwem finansowym w szczególności dotyczącym lokowania oszczędności i zaciągania kredytów, głównie hipotecznych.
Oddział firmy w Koszalinie jaki odwiedziłem w celu założenia lokaty wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie.
Na samym wejściu znajduje się mała przyjemna poczekalnia z recepcją i dostępną fachową prasą w zakresie ekonomii i pokrewnych. Nie znaczy to, że jesteśmy zdani na bezczynne siedzenie i czytanie gazet. Wręcz przeciwnie, od razu zostałem przywitany przez pracownicę i skierowany do wolnego doradcy. Bardzo miły Pan wyszedł mi na przeciw i zaprosił następnie do biurka.
Poprzez wpół luźna i w pół służbową rozmowę otrzymałem bardzo konkretną i rzetelną informację odnośnie lokat dostępnych na rynku. Ów doradca pomógł mi przebrnąć przez tę bankową dżunglę pełną marż, prowizji i ukrytych kosztów i wybrać lokatę spełniającą moje oczekiwania.
Jestem zadowolony z fachowości, kultury i podejścia pracowników tego oddziału jak i spodziewanych zysków z lokaty.
Obiektem mojego zainteresowania i chęci poddania krytyce jest bank SygmaBank, a konkretnie pracownicy działu call center i działu reklamacji.
Korzystając z tego iż byłem klientem tej instytucji i miałem nieprzyjemność załatwiania ostatecznych formalności natknąłem się na bardzo "nieprofesjonalną" obsługę. Po pierwsze przygotowanie merytoryczne jak i wiedza bankowa konsultantów (nie twierdze że wszystkich) jest daleka od prawidłowej i niespójna. Rozmawiając z kilkoma konsultantami odnośnie mojej sprawy otrzymywałem niemalże za każdym razem inną informację i nierzadko nieprzyjemne komentarze i sugestie (abym "zatankował samochód i przyjechał porozmawiać twarzą w twarz").
Druga sprawa to nieprzyjemności z działem reklamacji, który- wg mojej wiedzy uzyskanej od konsultantów - jest odpowiedzialny za co miesięczne aktualizacje do Biura Informacji Kredytowej.
Praca w temacie mojej sprawy została załatwiona niechlujnie i bez zaangażowania mimo moich pisemnych próśb.
Sprawa dotyczyła przesłania prawdziwej informacji odnośnie statusu mojego rachunku do BIK jako zamknięty. Niestety nie dopilnowano tego i pozostawiono mnie ze statusem rachunku otwartego , co przysporzyło mi kłopotów.
Reasumując moje doświadczenia z SygmaBankiem , a konkretnie z tymi dwoma działami muszę stwierdzić że każdy klient powinien uzbroić się w cierpliwość i niepoważne traktowanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.