Opinia użytkownika: Damian_123
Dotycząca firmy: Sygma Bank
Treść opinii: Obiektem mojego zainteresowania i chęci poddania krytyce jest bank SygmaBank, a konkretnie pracownicy działu call center i działu reklamacji. Korzystając z tego iż byłem klientem tej instytucji i miałem nieprzyjemność załatwiania ostatecznych formalności natknąłem się na bardzo "nieprofesjonalną" obsługę. Po pierwsze przygotowanie merytoryczne jak i wiedza bankowa konsultantów (nie twierdze że wszystkich) jest daleka od prawidłowej i niespójna. Rozmawiając z kilkoma konsultantami odnośnie mojej sprawy otrzymywałem niemalże za każdym razem inną informację i nierzadko nieprzyjemne komentarze i sugestie (abym "zatankował samochód i przyjechał porozmawiać twarzą w twarz"). Druga sprawa to nieprzyjemności z działem reklamacji, który- wg mojej wiedzy uzyskanej od konsultantów - jest odpowiedzialny za co miesięczne aktualizacje do Biura Informacji Kredytowej. Praca w temacie mojej sprawy została załatwiona niechlujnie i bez zaangażowania mimo moich pisemnych próśb. Sprawa dotyczyła przesłania prawdziwej informacji odnośnie statusu mojego rachunku do BIK jako zamknięty. Niestety nie dopilnowano tego i pozostawiono mnie ze statusem rachunku otwartego , co przysporzyło mi kłopotów. Reasumując moje doświadczenia z SygmaBankiem , a konkretnie z tymi dwoma działami muszę stwierdzić że każdy klient powinien uzbroić się w cierpliwość i niepoważne traktowanie.