Opinie użytkownika (3)

Rewelacyjnie. Dosyć szybko...
Rewelacyjnie. Dosyć szybko i sprawnie wraz z rzetelną wiedzą choć nie każdy wszystko wie i trzeba być przekietowanym do innego pracownika co bywa czasochłonne Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_97

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
27.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za opinię. Robimy wszystko, aby wszystkich klientów obsługiwać sprawnie i pozostawić jak najlepsze wrażenia. Zapraszam do rozmów z nami. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank
Rewelacyjnie. Nowa strona...
Rewelacyjnie. Nowa strona jest przyjazna i pomocna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_97

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
27.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości strony internetowej mBanku Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Bardzo dobrze. Znakomita....
Bardzo dobrze. Znakomita. bardzo lubię. Pracownicy są kompetentni i chętni do pomocy. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na Minus:

Dagmara_97

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi