Konsultant był uprzejmy, rzeczowy i kompetentny – jasno wyjaśnił wszystkie kwestie, o które pytałem. Czas oczekiwania na połączenie był umiarkowany, około 5 minut. Oferta banku została przedstawiona w sposób przejrzysty, bez zbędnego nacisku. Rozmowa przebiegła sprawnie i profesjonalnie. Jedyny minus to automatyczne menu na początku, które mogłoby być prostsze.
Obsługa była uprzejma, jednak sprawiała wrażenie nieco zdezorientowanej, zamówienie zostało pomylone i trzeba było je poprawiać. Czas oczekiwania był przeciętny, jak na porę bez większej ilości ludzi, około 10 minut. Oferta standardowa, zgodna z tym, czego można się spodziewać, choć warto byłoby częściej odświeżać menu sezonowe. Lokal czysty, ale kilka stolików nie było uprzątniętych. Ogólnie w porządku, ale bez większego zachwytu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.