Dziś byłam na zakupach w sklepie Biedronka.W sklepie była bardzo brudna podłoga co zaraz rzucało się w oczy.Towar w koszch z artykułami przemysłowymi był niestetycznie poukładany.Moja uwagę przykuło to że na sali sprzedaży pracownica przygotowywała plakat z wyprzedazą która ma być od 1 lipca.Uważam, że takia sytuacjanie powinna miec miejsca powinno to być robione nie na oczach klientów bo kązdy klient patrzył co bedzie przecenione i nie dokona dzis zakupu tylko będzie czekał do jutra.Po zrobieniu zakupó udałam sie do kasy przy której był długa kolejka ok 10 osób i w tym czasie nie została otwarta nowa kasa bo pracownica była zajeta przygotowywaniem promocji.Kasjerka która mnie obsługiwała nie powitała mnie bo również była zajeta ale rozmową z kolezanką.
Dziś będąc klientem sklepu GATTA oceniam go na wysokim poziomie.
Bardzo duży wybór towaru i co najwazniejsze szeroka gama kolorystyczna i rozmiary dla kazdego.
Produkty nie są w dostępnych dla każdego cenach.
W koszu z przecenionym towarem nienaganny porządek.
Produkty ładnie wyeksponowane ,wszystko poukładane wg rozmiarów.
No i naważniejsze bardzo miła i profesjonalna obsługa.Na slepie były dwie Panie,jedna na stanowisku kasy natomiast druga na salonie podchodząca do klientów służąca pomocą w odnalezieniu towaru.Pani bardzo miła sama z siebie zaproponowała mi jeszcze dodatkowo jedna pare rajstop w innym kolorze niż sama wybrałam.
Wybrany towar został mi wręczony do ręki i zostałam zaproszona do kasy natomiast Pani zajeła sie obsługą kolejnej klientki.
Przy kasie inna juz Pani głośno przeczytał rozmiary i kolory wybranych rajstop w celu upewnienia się ,że nie zaistniała pomyłka.(przy kasie jest informacja ,że towar nie podlega zwrotom)Bardzo mi się to spodobało obsługa dba o klienta i równiez przy takim sprawdzeniu wyklucza ewentualne pomyłki.
Na zakończenie podziękowano za zakup i zaproszono ponownie.
Do takich sklepów chce się wracać.
Do sklepu House udałam sie z chłopakiem w celu zakupu koszuli.
Wchodząc do sklepu przykuło moja uwgę straszny bałagan na sklepie,ubrania na stołach były porozrzucane.Podczas mojej wizyty na sklepie było jeszcze około 6 klientów,natomiast pracownicy byli przy stanowisku kasy rozmawiali ze soba i nie zwracali uwagi na klientów.Po chwili podeszłam do kasy prosząc kogoś o pomoc,ponieważ koszula która nas interesował nie miała żadnej metki a interesowała nas cena no i oczywiście rozmiar.Pan którego poprosiłam stwierdził ,"że to ostatnia sztuka a ceny nie pamięta a wogóle to nie może jej ściągnąć" i odszedł.Wychodzac ze sklepu zauważyłam tą sama koszule na manekinie przy wyjściu co sie okazało był to rozmiar o który pytaliśmy.Ponownie poszłam po Pana który był zdziwiony ,że koszula jest i pod nosem mówił co ten manekin tu robi on powinien być za szyba wystawową.Koszule dostaliśmy do przymierzenia i oczywiscie ów Pan znikł.W momencie gdy podeszliśmy do kasy dopiero odnalazł sie Pan z obsługi i dopiero nawiązał rozmowę typu :" i co dobra ta koszula" i odszedł.Przy kasie Pani która finalizowała sprzedaż nie wydusiła z siebie nawet do widzenia.
Celem mojej dzisiejszej wizyty w sklepie H&M był zakup spodni.Wchodząc do sklepu od razu rzuca się w oczy bardzo dobrze wygospodarowana część towaru przecenionego co przykuwa uwagę.Towar był w nienagannym porządku,nie miałam żadnego problemu z odnalezieniem konkretnego rozmiaru.Mimo dużej ilości osób przymierzjących nie było bałaganu przy przymierzalniach cały czas na bieżąco Pani odnosiła ubrania na swoje miejsce ,co napewno jest bardzo korzystne dla klientów bo ciągle jest cała rozmiarówka na swoim miejscu.Ceny przecienionych towarów są bardzo zachęcające do zakupu ja wybierając sie po spodnie nabyłam jeszcze dodatkowo płaszcz.Cena wyjściowa była 249 zł dziś on kosztował 60 zł :-)
No i najważniejsze mimo dużej ilości klientów nie było kolejki przy kasie .Obsługa przy kasie była bardzo sprawna,miła i uprzejma. Miło wracać do takich miejsc, gdzie można liczyć na rzetelną pomoc .Na zakończenie Pani życzyła miłego dnia i zaprosiła ponownie.
Wybrałam sie po zakup bluzki do sklepu Orsay do Dąbrowy Górniczej (CH POGORIA) Dnia wcześniejszego wybrałam dany model w innej placówce tej firmy, bardzo miła Pani poinformowała mnie ,że rozmiar który potrzebuje jest tylko dostępny w Dąbrowie.Hmmm i tu sie własnie bardzo dziwiłam jak zostałam potraktowana.Weszłam do sklepu znalazłam model który mnie interesował i zapytałm Panią czy może mi odszukać rozmiar który mnie interesuje bo mam informacje ,że właśnie w ich sklepie jest!Pani która była tego dnia na zmianie nawet nie raczyła zerknąć do komputera czy maja ten model w rozmiarze tylko bardzo szybko odpowiedział ,że tego u nich nie ma.Bardzo często robie zakupy w tym sklepie i tak nie profesjonalną obsługą nie miałam do czynienia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.