Opinie użytkownika (8)

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

D0D0

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

D0D0

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nieuporządkowane otoczenie sklepu...
Nieuporządkowane otoczenie sklepu (porozrzucane śmieci w okolicach wejścia oraz chaotyczne ustawienie wózków pod wiatą) nie zachęcało do zakupów. W środku okazało się, że liczba klientów jest znaczna, a personel skupia się głównie na wykładaniu towaru. Konsekwencją tego czynna była jedna kasa. Irytację oczekujących klientów wzbudzała również pracownica wykładająca towar na regałach przykasowych manewrująca kartonami pomiędzy wózkami i klientami. Kasjerka profesjonalna i sympatyczna.

D0D0

10.03.2014

Biedronka

Placówka

Zduńska Wola, Długa 128

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty lecz...
Sklep czysty lecz niestety pusty....prześwity na półkach bardzo duże: regał na mleko wypełniały tylko mleka kondensowane oraz Łaciate dla dzieci, całkowity brak produktów rybnych jednego ze znanych producentów. Na słowa uznania zasługuje Kasjerka (p.Wioleta), która bardzo sprawnie, obsługuje klientów, a co najważniejsze: zawsze jest uśmiechnięta i serdeczna.

D0D0

04.02.2014

Delikatesy Milea

Placówka

Opole, Hubala 10

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu Klient zostaje powitany miłym "Dzień Dobry". Konkretnie i rzeczowo odpowiada na zadane pytania, prezentuje towar udzielając bardzo szczegółowych informacji na jego temat. Gdy transakcja zostaje sfinalizowana Kasjer informuje o zasadach związanych z ewentualnym zwrotem towaru oraz czasie gwarancji. Obsługa bardzo fachowa, nie nachalna. W sklepie panował porządek, ceny widoczne. Dobra ekspozycja informacji o rabacie.

D0D0

20.12.2013

Diverse

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (0)
Faktem jest, że...
Faktem jest, że przed świętami w sklepach tego typu panuje chaos jednak to co działo się w tym sklepie w dniu 19.12.2013 jest nieporozumieniem. Na podłodze mnóstwo tekturowych zawieszek, ubrania poodwieszane (przez niechlujnych klientów) gdzie popadnie, a pracowników mało. Dwie ekspedientki próbowały poradzić sobie z odłożonymi przy przymierzalniach ubraniami, choć prędkość ich pracy i zaangażowanie pozostawiały wiele do życzenia. W takim gorącym okresie nie ma się zbyt wygórowanych oczekiwań co do obsługi i indywidualnego podejścia jednak uważam, że kierownictwo sklepu powinno dostosować ilość pracowników do zapotrzebowania na nich.

D0D0

20.12.2013

Reserved

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (0)
Moja pierwsza wizyta...
Moja pierwsza wizyta w nowo otwartym markecie. Parking niewielki ale wydaje się wystarczający zważywszy na bliskie sąsiedztwo olbrzymiego parkingu Tesco. Sklep przestronny, z szerokimi alejkami. Czysty. Zdziwiły mnie jedynie naklejki m.in. z brokuła przyklejone do podłogi z widocznymi śladami ich niejednokrotnego mycia, co wg mnie oznacza, że ekipa sprzątająca nie para się tego typu pracami. na pytanie o cenę jednego z produktów (brak metki przy towarze) pracownica od razu podeszła do kasy celem jej sprawdzenia. Czynna była tylko jedna kasa, dodatkowo została na chwilę przyblokowana przez dokładanie monet. W tym czasie kolejka przy kasie znacznie się wydłużyła. Została jednak otwarta kasa kolejna. Kilku pracowników na sklepie, pozostała część zmiany na magazynie...Wyjazd z parkingu trochę wąski jak na dwa pasy.

D0D0

13.12.2013

Aldi

Placówka

Opole, Ozimska 70

Nie zgadzam się (0)
Ogólne wrażenie pozytywne,...
Ogólne wrażenie pozytywne, zarówno pod kątem czystości, przyporządkowania cenówek do towarów, jak i obsługi. Wizyta w Biedronce po godzinie piętnastej jak zawsze wiąże się z dłuższym oczekiwaniem w kolejce do kasy. Jednak nie tym razem...Czynne były dwie kasy, przy czym do jednej z nich stało 4 klientów (ja jako piąta). Kiedy pracownica (z informacją na identyfikatorze - uczę się) zobaczyła, że liczba osób w kolejce do kasy obok zwiększa się, otworzyła kasę trzecią. Nie dało się przy tym wyczuć jej pretensji o to, że odrywa się ją od innej pracy.

D0D0

11.12.2013

Biedronka

Placówka

Pieńsk, Traugutta 5

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi