Fatalna obsługa po sprzedażowa. Buty dziecka po 2 miesiącach użytkowania miały rozwalone przody - w czubkach zrobiła sie identyczna dziura wyglądająca jak podłużne pęknięcie. Oddałam buty dziecka na niezgodność z umową ze swoim pismem. Po czym dostałam odmowę uznania reklamacji że obuwie było źle używane i że czubki butów mają prawo w każdej chwili ulec zniszczeniu! Nawet w 2 miesiące od kupna! Dodam że pismo "rzeczoznawcy" zostało podpisane przez pracownika tego sklepu :) wygląda na to że firma dysponuje gotowymi szablonami odpowiedzi a obuwia nigdzie nie wysyła tylko odrzuca reklamację "na zapleczu"
Jakość obsługi w tej placówce pozostawia wiele do życzenia. Mamy klasyczny przykład tzw. "spychologii". Pracownicy nie chcieli mnie obsługiwać w tej placówce ponieważ konto założyłam w innej. Jest to karygodne ponieważ korzystam z usług banku a nie placówki. Trzeba mieć dużo cierpliwości i uporu żeby postawić na swoim i być obsługiwanym tak jak należy.
Fatalna jakość obsługi klienta. Duże zainteresowanie do momentu podpisania umowy kredytowej bądź umowy rachunku bankowego. Porażająco niska wiedza pracowników oraz kierownictwa. Każde zapytanie wymagało dużej cierpliwości z mojej strony aby uzyskać wiarygodną informację. Wielokrotnie zostałam wprowadzona w błąd przez pracowników tej placówki.
Sklep bardzo czysty, rozmiarowo w sam raz, ani za duży ani za mały - zachęcający do zakupów. Bardzo dużo towaru, który jest dobrze wyeksponowany. Duża różnorodność w każdym rodzaju produktów, kilka gatunków towaru w zależności od ceny i jakości, a nie tylko znany i drogi oraz tani marki własnej. Obsługa przy kasach bardzo sprawna.
Sklep jest brudny, zagracony. Towar najczęściej nie jest wyłożony na regałach, tylko leży na "paletach" zafoliowanych. Regały puste, źle oznakowane ceny - często brak cen lub nieaktualne. Koszyki na zakupy bardzo brudne, często z resztkami jedzenia. Najczęściej otwarta tylko jedna kasa do której tworzy się bardzo długa kolejka.
Bardzo wolna obsługa klienta,zbyt mało otwartych kas. Towar często jest źle oznakowany, brakuje widocznych cen. Czytniki cen albo wadliwe albo ustawione pod złym kątem - nie są w stanie odczytać cen. Dopiero przy kasie można się dowiedzieć ile produkt kosztuje, po odstaniu kilkunastu minut w kolejce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.