Żabka ta funkcjonuje w bloku, w którym mieszkam. Lubię ją ze względu na bogaty asortyment. Moje zastrzeżenia budzi natomiast obsługa, która notorycznie nosi maseczki pod nosem lub pod brodą, oraz w czasie obsługi klienta prowadzi prywatne rozmowy z innym pracownikiem. Poza tym w sklepie panuje porządek, luki na regałach są w miarę regularnie uzupełniane towarem.
W środę (18.04) dokonałam zakupu produktów z oferty sieci McDonald's. Zamówienie złożyłam poprzez samoobsługowy kiosk. Bardzo lubię owe rozwiązanie, gdyż dzięki niemu można zaoszczędzić czas, zapoznać się z całą ofertą oraz jej cenami, a także nie czuję się wymaganego przez kolejkę oraz osobę obsługującą kasę pośpiechu. Niestety wydłużony czas oczekiwania zaniża ocenę obsługi. Bardzo często przychodzę do tej restauracji i równie często personel skupia się przede wszystkim na zamówieniach od kierowców, tymczasem osoby pragnące spożyć danie na miejscu muszą długo czekać. Jeśli natomiast chodzi o jakość posiłku jestem w pełni zadowolona. Nigdy nie miałam żadnych uwag. Wątpliwości budzi czystość na sali. Rozsypana sól na stołach to tradycja (łazienki bez zarzutów). Sami pracownicy są mili, reagują na potrzeby klientów, jednakże czasem widoczny jest brak dobrej organizacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.