Moje obserwacje: jedynym dniem kiedy można tam załatwić cokolwiek nie biorąc dnia wolnego w pracy jest poniedziałek kiedy to Zus pracuje trochę dłuzej niż do godziny 15:00. W inne dni mimo iż wydawane są numerki dla petentów o godzinie 15:00 osoby które czekają w kolejce do okienka widza jak gasną światełka w poszczególnych okienkach i panie wychodzą z pracy. Informując ze pracują do 15:00. A klienci powinni sami ocenić wczesniej czy jest sens stać w kolejce czy lepiej nie gdyz może ich zastać godzina 15:00. Próba wyjasnienia jakiejkolwiek sprawy kończy się ciagłym przełanczaniem z pokoju do pokoju, panie przeważnie sa niedoinformowane.
Zauważyłam że na obsłużenie klienci czekają w tym banku bardzo długo, miałam kiedyś sytuację iż stałam w kolejce do kasy już jakieś 20 minut kiedy to pani po tymże czasie poinformowała iż nie obsłuży mnie juz. Ja mówię ze już tyle czekam, jej koleżanka mówi do niej: obsłuż jeszcze panią, na co kasjerka do niej: przecież wiesz ze mąż czeka na mnie w Castoramie. I z łąską mnie obsłużyła. Uważam też iż kasa w tymże banku jest na widoku wszystkich klientów tzn. że współczuję osobom które muszą pobrać duze kwoty. To jest chyba nieco niebezpieczne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.