Obsługa w Centrum Obsługi Klienta jest niekompetentna, niefachowa, nieumiejętna, nierozumiejąca w czytaniu i pisaniu, nieposiadająca wiedzy. Żeby to klient posiadał lepszą wiedzę od COK i doradzał im, co mają robić - z czymś takim spotykam się bardzo rzadko, ale jednak spotykam się. Cóż, Centrum to w Vectrze powinno zostać zlikwidowane lub stworzone od nowa, a GODŁO Jakości Obsługi - odebrane.
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Z powodu braku podania danych Abonenckich nie mogliśmy zweryfikować przesłanej opinii. Gdybyś zdecydował się przesłać dane, opinia zostanie odpowiednio zweryfikowana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.