Chociaż lokalizacja Profesji jest bardzo korzystna, wejście na podwórku jednej z kamienic nie jest zachęcające. Biuro szkoły nie jest zadbane i wygląda nieco nieprofesjonalnie. Kierując się zasadą nieoceniania rzeczy po pozorach, zapoznałam się z ofertą. Jest rozbudowana i atrakcyjna dla osób, które chcą zdobyć zawód lub podnieść swoje kwalifikacje. Jednak zdecydowanie niemiłe wrażenie zrobiła na mnie obsługa.
Wybrałyśmy się z moja przyjaciółką w poszukiwaniu dla niej sukienki na wesele. Jednym ze sklepów, do którego weszłyśmy było Tiffi. Butik był mały, ale czysty i zadbany. Jasne oświetlenie i uporządkowane wnętrze sprawiało, że weszłyśmy do niego z przyjemnością. Jednak, jak obie zauważyłyśmy największy wybór asortymentu stanowiły kurtki i płaszcze zimowe. Reszta - końcówki kolekcji letniej, czyli pojedyncze fasony i rozmiary, przecenionych średnio z 250 na 50zł egzemplarzy. Jednym słowem zaopatrzenie przypominało ofertę dobrego outletu.
Pewnego wieczoru wybraliśmy się z moim chłopakiem do Apartu, żeby dowiedzieć się jak została rozpatrzona wcześniej złożona przeze mnie reklamacja (bransoleta). Wcześniej dostaliśmy smsa z informacją, że można zgłosić się po odbiór. Okazało się, że mogę wybrać dowolny produkt w cenie poprzedniego. Personel był uprzejmy i pomocny. Pani wykazała się inicjatywą i aktywnie uczestniczyła w znalezieniu odpowiedniej dla mnie bransolety. Duży wybór asortymentu, miła obsługa i dokonany zakup wynagrodziły mi poprzedni zawód.
Personel delikatesów Delima jest uprzejmy i pomocny. Kasjerzy są przyjaźni i stwarzają przyjazną atmosferę zakupu. Obsługa odbywa się sprawnie, jednak bez nadmiernego pospieszania klienta, tak by mógł swobodnie zapakować zakupione produkty. Minusem jest nielogiczne rozmieszczenie towaru, co powoduje konieczność kilkukrotnego okrążenia jednego regału w celu upewnienia się czy na pewno nie ma tam poszukiwanego przez nas produktu. Mimo to wnętrze jest czyste i estetyczne.
Personel Esotiq jest bardzo pomocny i przyjazny. Klientki mogą liczyć na profesjonalną radę i indywidualne podejście podczas dokonywania zakupu. Oferta cenowa jest atrakcyjna, szczególnie ze względu na organizowane wyprzedaże. Mankamentem jest jednak wówczas jakość obsługi ze względu na warunki fizyczne, tj. dwie przymierzalnie i jedną kasę. Tworzące się kolejki zniechęcają potencjalnych klientów. Mimo to należy podkreślić przyjazną atmosferę butiku, estetyczne wnętrze oraz dogodne rozmieszczenie towaru, tak iż w łatwy sposób klient może odszukać pożądany rozmiar lub fason wybranej części garderoby.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.