W przedmiotowej pizzerii zamówiliśmy z mężem hamburgera i qesadillę. Obydwa dania zostały podane mocno przypalone, co uważam za karygodne. Obsługa nie widziała w tym żadnego problemu. Jakość dania pozostawia wiele do życzenia. Wbrew temu, co głosi opis w menu, quesadilla zawiera śladowe ilości kurczaka, za to jego kosztem dołożono zbyt wiele pieczarek. Mimo iż to kwestia gustu, uważam, że opis wprowadza klienta w błąd. Pracodawca powinien zainwestować w odpowiednie szkolenia pracowników, w zakresie obsługi klienta lokalu gastronomicznego. Podobnie - jeśli chodzi o ilość pracowników. Jest ich zbyt mało, w stosunku do ilości przyjmowanych zamówień, w związku z czym czas obsługi jest wydłużony. Klient, składający zamówienie przed nami, czekał na posiłek pół godziny. Personel sprawiający wrażenie zmęczonego. Oceniając z punktu widzenia osoby pracującej niegdyś w podobnej firmie, sugeruję zmianę podejścia pracodawcy. To właśnie ono przekłada się na relacje personelu z klientami (czego nie trzeba tłumaczyć).
Szeroki asortyment oferowanych produktów. Sprawna, szybka obsługa, może w chwilach największego ruchu z tą szybkością jest troszkę gorzej, nie mniej jednak nie sprawia to wielkiego utrudnienia. Produkty czytelnie opisane, ceny przeliczone na jednostki masy - co ułatwia porównanie różnych opakowań (czego brakuje w innych marketach). Na półkach ład i porządek. Sklep utrzymany w czystości. Niższa nota za ceny, gdyż w wielu przypadkach są one wyższe, niż u konkurencji, jednak ogólna ocena dobra.
Ogólna ocena negatywna. Składają się na nią: pozytywna ocena w zakresie asortymentu, który jest w miarę szeroki, jak na mały sklep, a także w zakresie cen - może nie są najniższe, ale akceptowalne. Natomiast obsługa fatalna - to mało powiedziane. Dwie pracujące tam panie, które akurat miały zmianę we wskazanym dniu w ogóle nie są zainteresowane obsługą klienta, lecz swoją rozmową. Nie przerywają jej nawet wtedy, gdy klient wyraża w sposób zdecydowany chęć zrobienia zakupów. Nie reagują na żadne sygnały (mowa tu o sygnałach kulturalnych, zapewne na wulgaryzmy byłaby reakcja natychmiastowa). Dodatkowy wielki minus - płatność kartą od kwoty 15 zł. Narzucanie kwoty minimalnej, zwłaszcza na tym poziomie jest bezprawne.
Personel kompetentny, z wysoką kulturą osobistą, co skutkuje obsługą na najwyższym poziomie. Hotel bardzo czysty, pokoje i łazienki zadbane. Relacja ceny (za nocleg, jak również za posiłki w hotelowej restauracji) do jakości - bardzo korzystna. Restauracja: szybka, sprawna i bardzo miła obsługa, jedzenie fantastyczne. Polecam gorąco!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.