Opinia użytkownika: Chemicalsister
Dotycząca firmy: Da Grasso
Treść opinii: W przedmiotowej pizzerii zamówiliśmy z mężem hamburgera i qesadillę. Obydwa dania zostały podane mocno przypalone, co uważam za karygodne. Obsługa nie widziała w tym żadnego problemu. Jakość dania pozostawia wiele do życzenia. Wbrew temu, co głosi opis w menu, quesadilla zawiera śladowe ilości kurczaka, za to jego kosztem dołożono zbyt wiele pieczarek. Mimo iż to kwestia gustu, uważam, że opis wprowadza klienta w błąd. Pracodawca powinien zainwestować w odpowiednie szkolenia pracowników, w zakresie obsługi klienta lokalu gastronomicznego. Podobnie - jeśli chodzi o ilość pracowników. Jest ich zbyt mało, w stosunku do ilości przyjmowanych zamówień, w związku z czym czas obsługi jest wydłużony. Klient, składający zamówienie przed nami, czekał na posiłek pół godziny. Personel sprawiający wrażenie zmęczonego. Oceniając z punktu widzenia osoby pracującej niegdyś w podobnej firmie, sugeruję zmianę podejścia pracodawcy. To właśnie ono przekłada się na relacje personelu z klientami (czego nie trzeba tłumaczyć).