Po wejściu na stację zostaję miło przywitany przez pracownika.Duze i przestronne pomieszczenie w ciepłej kolorystyce powoduje,że czuję się tam komfortowo.Regularnie i przejrzyście ułożony towar ułatwia w znalezieniu interesującego mnie produktu.Obsluga przy kasie bardzo szybka i rzeczowa.Nie jestem zasypywany dziwnymi pytaniami w stylu czy nie potrzebuje niczego do picia lub gum do żucia?Wszystko załatwiam szybko i sprawnie co bardzo mi odpowiada.
Kolejna już wizyta w tej placówce zakończona w ten sam sposób-po wejściu do punktu obslugi klienta stoję w kolejce.Oczywiście wszędzie mogą być kolejki,ale w tym miejscu niezależnie od pory dnia czy tygodnia w oczekiwaniu na obsługę trzeba spędzić ponad godzinę czasu.W niewielkim pomieszczeniu ustawione są cztery biurka,ale jak to zwykle bywa zajętę przez jednego lub dwóch pracowników bezpośrednio obsługujących klienta.I w tym miejscu musze zalatwić wszelkie problemy pojawiające się w związku z użytkowaniem sieci kablowej.Wszyscy są mili,ale tylko w momencie podpisywania umowy na swiadczenie uslug.Póżniej czuję sie tam jako osoba niemile widziana co odczuwam z każdym spojrzeniem pracowników na kolejkę oczekujących,w ktorej również stoję.Nie usiądę ponieważ miejsc do siedzenia jest okolo dziesięć,a klientów o wiele wiecej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.