Opinia użytkownika: Cezary_89
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Kolejna już wizyta w tej placówce zakończona w ten sam sposób-po wejściu do punktu obslugi klienta stoję w kolejce.Oczywiście wszędzie mogą być kolejki,ale w tym miejscu niezależnie od pory dnia czy tygodnia w oczekiwaniu na obsługę trzeba spędzić ponad godzinę czasu.W niewielkim pomieszczeniu ustawione są cztery biurka,ale jak to zwykle bywa zajętę przez jednego lub dwóch pracowników bezpośrednio obsługujących klienta.I w tym miejscu musze zalatwić wszelkie problemy pojawiające się w związku z użytkowaniem sieci kablowej.Wszyscy są mili,ale tylko w momencie podpisywania umowy na swiadczenie uslug.Póżniej czuję sie tam jako osoba niemile widziana co odczuwam z każdym spojrzeniem pracowników na kolejkę oczekujących,w ktorej również stoję.Nie usiądę ponieważ miejsc do siedzenia jest okolo dziesięć,a klientów o wiele wiecej.