Połączenie z salonem graniczy z cudem, udało się dopiero po kilkunastu próbach. Handlowiec mimo usilnych starań nie do końca potrafił wyjaśnić mi, co oznacza pojawiająca się na ekranie mojego telefonu komenda i co może być tego przyczyną. Dopiero po mojej sugestii postanowił skonsultować się ze swoimi współpracownikami (co trwało kilka długich minut), jednak ostatecznie próbowano wmówić mi, że problem dotyczy awarii mojego telefonu. Na moją informację, że problem dotyczy wielu moich znajomych usłyszałem odpowiedź: "no to nie wiem". Ostatecznie nie otrzymałem rzetelnej informacji, i problem nie został rozwiązany. Jak prawdopodobnie nakazuje tradycja operatora na koniec rozmowy usilnie próbowano namówić mnie do nowej super promocji, dopiero po moim kategorycznym sprzeciwie handlowiec pożegnał się ze mną. Ogólnie w mojej ocenie brak odpowiednich kwalifikacji handlowca, połączony z próbą szybkiego, niekoniecznie rzetelnego, rozwiązania problemu.
Salon jak i obejście czyste i zadbane. Miła obsługa zjawiła się natychmiast, rzeczowo i wyczerpująco udzielając informacji na temat interesującego mnie modelu samochodu, prezentując jednocześnie wszystkie jego funkcje. Każdy model z oferty Peugeot dostępny do obejrzenia na miejscu w salonie. Minusem możliwość odbycia jazdy próbnej od razu tylko wybranymi modelami, pozostałymi po ustaleniu terminu ze sprzedawcą (nie wszystkie modele do jazd testowych dostępne na miejscu). Obsługa kulturalna i wykwalifikowana (wiedzą, o czym mówią, na trudne pytania odpowiadali poproszeni przez sprzedawców przedstawiciele serwisu- również rzeczowo). Bardzo pozytywne odczucia po wizycie w salonie, również reklama placówki na terenie miasta bardzo dobra i czytelna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.