Opinia użytkownika: Carnit
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Połączenie z salonem graniczy z cudem, udało się dopiero po kilkunastu próbach. Handlowiec mimo usilnych starań nie do końca potrafił wyjaśnić mi, co oznacza pojawiająca się na ekranie mojego telefonu komenda i co może być tego przyczyną. Dopiero po mojej sugestii postanowił skonsultować się ze swoimi współpracownikami (co trwało kilka długich minut), jednak ostatecznie próbowano wmówić mi, że problem dotyczy awarii mojego telefonu. Na moją informację, że problem dotyczy wielu moich znajomych usłyszałem odpowiedź: "no to nie wiem". Ostatecznie nie otrzymałem rzetelnej informacji, i problem nie został rozwiązany. Jak prawdopodobnie nakazuje tradycja operatora na koniec rozmowy usilnie próbowano namówić mnie do nowej super promocji, dopiero po moim kategorycznym sprzeciwie handlowiec pożegnał się ze mną. Ogólnie w mojej ocenie brak odpowiednich kwalifikacji handlowca, połączony z próbą szybkiego, niekoniecznie rzetelnego, rozwiązania problemu.