Świetnie. Ceny są bardzo przystępne, oferta bogata. Personel jest zazwyczaj uprzejmy i służy wiedzą oraz radą. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Obsługa z reguły jest pomocna. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W dniu 25 października 2016 odwiedziłam Restaurację North Fish w C.H. Atrium w Koszalinie.Od razu podeszła do mnie pracownica i miło się ze mną przywitała. Poprosiłam o konkretną rybę. Dziewczyna spytała się czy życzę sobie dodatki na co przytaknęłam. Nałożyła starannie na talerz moje zamówienie po czym podeszłam do kasy. Kasjerka miło ze mną żartowała i uśmiechała się przez cały czas. Przy kasie poinformowała mnie, że załapałam się na 50% zniżki ze względu na porę o której byłam. Podała mi cenę do zapłaty, później wydała paragon i kupon rabatowy. Gdy odchodziłam od kasy pożegnała się ze mną i życzyła miłego wieczoru.
Dnia 19 października 2016 roku wybrałam się do Galerii Handlowej Atrium przy ulicy Paderewskiego 1 w Koszalinie. Odwiedziłam tam sklep Genetic w celu zakupu obuwia. Po wejściu do sklepu zauważyłam, że panuje w nim porządek, wszystkie kartony były równo poukładane, wszystko miało swoje miejsce.Rozpoczełam poszukiwanie odpowienich butów. Krążyłam między regałami około 3-4 minut zanim znalazłam odpowiednie, jednak nie zaobserwowałam żadnego zainteresowania ze strony Pań ekspedientek. Nikt nie podszedł do mnie i nie zaproponował pomocy. Miałam problem ze znalezieniem kartonu z konkretnym modelem butów, ale po jakimś czasie go znalazłam.Podchodząc do kasy razem ze mną podeszła Pani ekspedientka. Zauważyłam brak imienia na plakietce. Było tylko puste pole. Musiałam jako pierwsza się przywitać, ponieważ pani podeszła do kasy i rozpoczęła kasowanie towaru. Gdy się przywitałam, dopiero wtedy miło mi odpowiedziała.Nie zostałam zachęcona do kupna jakichkolwiek preparatów do butów, od razu została mi podana cena. Zapłaciłam gotówką po czym otrzymałam paragon z prawidłowymi danymi. Pożegnałam się, pani ekpedientka mi odpowiedziała i opuściłam sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.