Opinia użytkownika: Callie
Dotycząca firmy: Genetic
Treść opinii: Dnia 19 października 2016 roku wybrałam się do Galerii Handlowej Atrium przy ulicy Paderewskiego 1 w Koszalinie. Odwiedziłam tam sklep Genetic w celu zakupu obuwia. Po wejściu do sklepu zauważyłam, że panuje w nim porządek, wszystkie kartony były równo poukładane, wszystko miało swoje miejsce.Rozpoczełam poszukiwanie odpowienich butów. Krążyłam między regałami około 3-4 minut zanim znalazłam odpowiednie, jednak nie zaobserwowałam żadnego zainteresowania ze strony Pań ekspedientek. Nikt nie podszedł do mnie i nie zaproponował pomocy. Miałam problem ze znalezieniem kartonu z konkretnym modelem butów, ale po jakimś czasie go znalazłam.Podchodząc do kasy razem ze mną podeszła Pani ekspedientka. Zauważyłam brak imienia na plakietce. Było tylko puste pole. Musiałam jako pierwsza się przywitać, ponieważ pani podeszła do kasy i rozpoczęła kasowanie towaru. Gdy się przywitałam, dopiero wtedy miło mi odpowiedziała.Nie zostałam zachęcona do kupna jakichkolwiek preparatów do butów, od razu została mi podana cena. Zapłaciłam gotówką po czym otrzymałam paragon z prawidłowymi danymi. Pożegnałam się, pani ekpedientka mi odpowiedziała i opuściłam sklep.