W aptece panował porządek i było czysto. Obsługa mimo niewielkiej kolejki przebiegła bardzo sprawnie i profesjonalnie. Personel jest bardzo miły i chętnie pomaga w odpowiadaniu na pytania klientów, szukanie zamiennika lekarstwa.
Miałam okazję razem z chłopakiem odwiedzić kawiarnię Grycan. Nigdy nie próbowałam ich produktów więc postanowiłam coś zamówić dla siebie i dla towarzysza. Sama kawiarnia wyglądała bardzo przytulnie. Pracownik bardzo miły, uśmiechnięty bardzo sprawnie nas obsłużył i zaprosił do zajęcia miejsca. Na deser czekaliśmy około kilku minut. Pracownik przyniósł najpierw zamówione koktajle a w następnej kolejności szarlotki na gorąco, które były przepyszne. Gdy skonsumowaliśmy deser natychmiast zabrano brudne naczynia i zaprosił ponownie do Grycan. Polecam ze względu na jakość deserów oraz obsługi.
Rejestracja związana z przyjęciem do poradni ginekologiczno-położniczej przebiegła sprawnie. Pracownik rejestracji był uprzejmy, pomocny oraz udzielił potrzebnych mi informacji. W poczekalni były dostępne miejsca siedzące oraz oznaczenia poszczególnych gabinetów. W poradni pielęgniarkę cechowała fachowość oraz wysoka kultura osobista, natomiast lekarz udzielił mi wyjaśnień oraz informacji dotyczące leczenia. Poradnia ginekologiczno-położnicza spełniła moje oczekiwania, dlatego polecam ten szpital.
Po wyczerpujących poszukiwaniach w podobnych marketach budowlanych ostatecznie wybrałam się do Castoramy i tutaj odnalazłam swój produkt. Plastikową doniczkę ogrodową znalazłam tuż przy wejściu Centrum Ogrodniczego Castoramy. Jeśli chodzi natomiast o obsługę mogę powiedzieć, że jest kulturalna i bardzo zaangażowana w swoją pracę gdyż po zapytaniu o inny towar,który potrzebowałam bezproblemowo wskazała właściwą aleję, pomimo tego, że każdy dział miał swoją tablicę. W sklepie było czysto oraz panował porządek. Kolejki w kasie nie było, mimo średniego ruchu w sklepie co jest dobrym atutem by szybko i sprawnie zrobić zakupy.
Do szpitala skierowano mnie w celu poważnej operacji usuwania mięśniaka macicy. Pierwszym problemem było dotarcie na izbę przyjęć. Szpital sam w sobie jest istnym labiryntem. Chciałam się dostać na 5 piętro, jednak pierwsza winda wznosiła się jedynie do 4 -go piętra, więc musiałam poszukać innej windy, która znajdowała się w innym budynku szpitala - tablice informacyjne są mało czytelne. Pokój był bardzo skromny, trzy łóżka, wspólna łazienka i brak telewizora czy połączenia sieciowego. Pomimo tych wad strikte budowy szpitala, personel nie ma sobie równych. Jestem bardzo zadowolona z opieki pielęgniarek nad pacjentami. Były bardzo życzliwe i na każde zawołanie przybywały z pomocą. Swoją pracę wykonywały delikatne oraz profesjonalnie. Jeśli chodzi natomiast o żywienie szpitalne byłam średnio zadowolona. Herbata bardziej smakowała jak woda. Bliscy mogli odwiedzać swoich chorych od 15.00 do godz. 19.00 z czego bardzo byłam zadowolona.
Po raz pierwszy zamówiłam płytę za pośrednictwem strony internetowej, gdyż nie miałam czasu na udanie się do sklepu. Zależało mi na szybkim terminie realizacji i sklep internetowy empik.com okazał się strzałem w dziesiątkę. Cała operacja, łącznie z wysyłką płyty trwała 7 dni. Dział Obsługi Klienta empik.com rzetelnie informował konsumenta o statusie realizacji zamówienia. Maile informowały konsumenta szczegółowo jaki produkt zamówił, za jaką cenę, jaką formę płatności uwzględnił oraz w którym salonie klient odbierze produkt. Bardzo polecam i z pewnością skorzystam z tej strony w przyszłości.
W Raciborzu Tesco jest małym hipermarketem. Dziś przejeżdżałam obok i postanowiłam wejść i zobaczyć nowe promocje. Początkowo miałam problem z zaparkowaniem samochodu, gdyż parking jest niewielki a część parkingu zajmują samochody należące do mieszkańców osiedla. Po wejściu do środka od razu spostrzegłam zmianę w ekspozycji, co sprawiło, że dłużej musiałam poszukiwać promocyjne produkty. Mimo tego, sklep jest zadbany a obsługa przy kasach samoobsługowych bardzo pomocna.
Udałam się do sklepu Eko celem nabycia drobnych produktów. Pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne, w tle grała cicho muzyka i panował niewielki ruch. Powierzchnia placówki była niewielka, lecz kolorystyka i sposób ekspozycji różnorodnych produktów powodował, że czułam się swobodnie i chętnie zapoznawałam się z asortymentem. Miłym zaskoczeniem okazał dział z zdrową żywnością, gdzie gama produktów była bardzo bogata. Cena towarów była nieco zawyżona, ale myślę, że każdy konsument, który dba o urozmaiconą dietę znajdzie coś dla siebie.
Udałam się do placówki z zamiarem zamknięcia rocznej lokaty oraz wypłaty wszystkich środków. Pomimo tego, że w placówce znajdowało się pięć stanowisk pracownicy obsługiwali tylko przy dwóch stąd czas oczekiwania wydłużył się. W trakcie rozmowy z pracownikiem banku panowała miła atmosfera i obsługa przebiegła sprawnie i szybko. W oddziale banku było czysto i panował porządek tudzież aranżacja wystroju powodowała, że czułam się swobodnie i komfortowo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.