Udałam sie do banku jako klient zainteresowany kontem osobistym.Pierwszą osobą ,która zainteresowała się mną po wejsciu do placówki była osoba witajaca klientów.Rozpoznała moje potrzeby i skierowała do własciwego pracownika.Pracownik zadawał wiele pytań aby dobrać najlepszy wariant.Ofertę przedstawił w sposób jasny i zrozumiały.Unikał specjalistycznego słownictwa.Potrafił wskazać przewagę oferowanego produktu nad innymi dostępnymi w bankach konkurencyjnych.
Wszyscy pracownicy ,których widziałam byli ubrani zgodnie ze standardem,mieli widoczne identyfikatory.Placówka była czysta.Materiały reklamowe odpowiednio wyeksponowane,dostępne dla klienta.
Udałam się do salonu zainteresowana zakupem samochodu Sx4.Przed salonem brek parkingu dla klentów ,znajduje się on za budynkiem ale jest żle oznakowany.W salonie było czysto.Samochody na ekspozycji były czyste,można było do nich wsiąść,otworzyć bagażnik.Obok aut były cenniki i materiały reklamowe.Sprzedawca zainteresował się mną od razu po wejściu do salonu.Sprzedawca przeprowadził ze mną długą rozmowę,zadawał wiele pytań w celu ustalenia moich potrzeb i motywów zakupu.Dokonał prezentacji samochodu.Zaproponował jazdę próbną.Podkreślał zalety auta.Zaproponował korzystny nieoprocentowany kredyt 50/50.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.