bardzo profesjonalna obsługa, doradcy starają się dopasować każdą ofertę do potrzeb danego klienta, proponują różne rozwiązania (dot.kredytów),potrafią słuchać klienta. Jednakowy, schludny ubiór personelu. Porządek na biurkach (brak zbędnych dokumentów, karteczek, ulotek i druków). Bardzo dobre rozmieszczenie kas bankowych - klienci obsługiwani przy kasie nie są widoczni od strony ogólnej sali. Ogólnie miła, bankowa atmosfera.
W Białymstoku jest mnóstwo aptek i chociaż Apteka przy Ratuszu zupełnie nie jest mi po drodze to mimo wszystko bardzo lubię robić w niej zakupy. 14 lipca pojechałam kupić mamie witaminy i dla siebie krem. Jak weszłam była obsługiwana tylko jedna osoba , starsza pani, która realizowała kilka recept. Pracownica apteki - Pani Ewa G., bardzo cierpliwie i dokładnie tłumaczyła sposób dawkowania każdego leku, odpowiadała w sposób jasny i zrozumiały na pytania klientki odnośnie działania i skutków ubocznych leków przypisanych przez lekarza. Ponieważ była to spora lista , a klientka ciągle zadawała te same pytania, pracownica z usmiechem na twarzy spisała wszystko na kartce i wręczyła klientce, życząc dużo zdrowia. Teraz przyszła kolej na mnie. Pani Ewa G. wypytała mnie dokładnie o jakie witaminy chodzi mojej mamie i przedstawiła mi kilka propozycji omawiając dokładnie działanie i cenę. Podobnie było z kremem dla mnie. Ponieważ jestem w tej aptece częstą klientką zauważyłam, że cały personel tworzy bardzo miłą atmosferę. Pracownice są przede wszystkim kompetentne, znają działanie leków, potrafią doradzić i wytłumaczyć bardzo prostym językiem. Poza tym w aptece panuje zawsze porządek, leki na pólkach mają widoczne ceny i opisy, nigdy nie widziałam kurzu. Pracownice również wyglądają zawsze czysto i schludnie, a każdemu klientowi jest okazywane takie samo zainteresowanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.