Obsługa na sklepie zainteresowana każdym nowo przybyłym klientem, bardzo chętna do pomocy. Pracownicy posiadają bardzo dużą wiedzę na temat zwierząt. Przekazują między sobą klienta w zależności od posiadanej wiedzy doradcy co oceniam na plus ze względu na pełny profesjonalizm i uczciwe podejście do potrzeb pupila. Jedynym minusem w ocenianej placówce są głośne prywatne rozmowy pracowników. Przedstawiono mi korzyści z posiadania zainstalowanej aplikacji. Wspomniano o kuponach rabatowych, promocjach oraz zaproponowano mi produkty dodatkowe. Wspomniano o korzyściach z wykonywania zakupów zarówno stacjonarnie jak i on-line. Argumenty przedstawione w doborze jedzenia są bardzo przekonywujące. Polecam oceniana placówkę na zakupy w których przede wszystkim liczy się dobro zwierząt.
Zaopatrzenie w salonie odpowiednie jak na niewielką powierzchnię badanego salonu. Brak zainteresowania klientem, słabe zainteresowanie w udzieleniu pomocy. Pani zza kasy krzyknęła jedynie czy w czymś pomóc. Słabe doradztwo aczkolwiek w salonie panował ład i porządek. W wyniku poproszenia o pomoc została udzielona pomoc, poszukiwanej pozycji nie udało się znaleźć w salonie nie mniej jednak Pani zadzwoniła do drugiego salonu z zapytaniem o dostępność. Po otrzymaniu negatywnej odpowiedzi zaproponowała zamówienie on-line z odbiorem w salonie. Zostałam zapytana o aplikację, której nie posiadałam zaproponowano mi jej zainstalowanie oraz przedstawiono korzyści z jej posiadania. Ogólnie oceniam wizytę dobrze. Pomijając niewielkie zainteresowanie klientem obsługa była na odpowiednim poziomie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.