Opinia użytkownika: Bisia2115
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Zaopatrzenie w salonie odpowiednie jak na niewielką powierzchnię badanego salonu. Brak zainteresowania klientem, słabe zainteresowanie w udzieleniu pomocy. Pani zza kasy krzyknęła jedynie czy w czymś pomóc. Słabe doradztwo aczkolwiek w salonie panował ład i porządek. W wyniku poproszenia o pomoc została udzielona pomoc, poszukiwanej pozycji nie udało się znaleźć w salonie nie mniej jednak Pani zadzwoniła do drugiego salonu z zapytaniem o dostępność. Po otrzymaniu negatywnej odpowiedzi zaproponowała zamówienie on-line z odbiorem w salonie. Zostałam zapytana o aplikację, której nie posiadałam zaproponowano mi jej zainstalowanie oraz przedstawiono korzyści z jej posiadania. Ogólnie oceniam wizytę dobrze. Pomijając niewielkie zainteresowanie klientem obsługa była na odpowiednim poziomie.