Opinie użytkownika (2)

Jestem rozczarowany częstymi...
Jestem rozczarowany częstymi awariami systemowymi, które uniemożliwiają płatności kartą oraz utrudniają nabicie towaru. Ponadto, doświadczyłem niemiłej obsługi ze strony pewnej pani kasjerki. Z drugiej strony, doceniam czystość sklepu, przejrzystość w układzie towarów oraz dobrze zatowarowany asortyment. Mam nadzieję, że sklep podejmie działania w celu naprawienia problemów technicznych, aby umożliwić płatności kartą i zapewnić sprawne funkcjonowanie systemu. Również, zachęcam do podjęcia kroków w celu poprawy obsługi klienta, aby zapewnić miłe i profesjonalne doświadczenie zakupowe.

Biały

25.06.2023

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jako klient, zauważam,...
Jako klient, zauważam, że w sklepie jest szeroki wybór asortymentu. Niestety, muszę wyrazić swoje niezadowolenie z fatalnej ekspozycji towarów, która charakteryzuje się bałaganem i chaosem na półkach, a także towarem blokującym przejścia. Brak porządku oraz brak cenówek dodatkowo utrudniają zakupy, a obsługa na kasach jest bardzo zróżnicowana. Uważam, że istotne jest podjęcie działań w celu poprawy tych niedociągnięć. Zachęcam do wprowadzenia systematycznego układania produktów na półkach oraz utrzymania czystości na przejściach, co ułatwi klientom poruszanie się i odnajdywanie potrzebnych artykułów. Ważne jest również dostarczanie czytelnych cenówek, aby klienci mogli łatwo porównywać ceny i podejmować świadome decyzje zakupowe. Jeśli chodzi o obsługę kasową, zalecam skoncentrowanie się na zapewnieniu spójnej i profesjonalnej obsługi. Dobra organizacja, szkolenia pracowników oraz monitorowanie jakości obsługi mogą przyczynić się do zwiększenia zadowolenia klientów. Jestem przekonany, że podejmując działania mające na celu poprawę ekspozycji, porządku, cenówek oraz obsługi kasowej, sklep będzie w stanie sprostać oczekiwaniom klientów i zapewnić im lepsze doświadczenie zakupowe.

Biały

25.06.2023

Biedronka

Placówka

Września, Daszyńskiego 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi