Opinie użytkownika (2)

W Empiku byłem...
W Empiku byłem zakupić książkę. Podszedłem do punktu informacyjnego, gdzie zapytałem o książkę. Sprzedawca przywitał mnie i sprawdził w komputerze, czy mają ją w tej chwili dostępną w salonie. Po upewnieniu się, że jest, sprzedawca poprosił mnie, abym poszedł z nim i znalazł mi szukaną pozycję. Po udaniu się do kasy zostałęm miło przywitany przez kasjera. Kasjer zaproponował mi jakiś dodatkowy towar w promocji do zakupienia. Zapłaciłem za książkę i sprzedawca powiedział "do widzenia, zapraszamy ponownie".

Ben

12.12.2009

empik

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście - Dom Towarowy Sezam 59

Nie zgadzam się (14)
Do salonu Apart...
Do salonu Apart mieszczącym się w galerii marketu carrefour wybrałem się w celu zakupu pierścionka. Po wejściu do salonu zacząłem oglądać pierścionki, po chwili zostałem miło przywitany i zapytany przez sprzedawcę "w czym mogę pomóc?". Poprosiłem o wcześniej upatrzony pierścionek i zapytałem czy jest dostępny inny rozmiar. Po chwili poszukiwania dostałem wybrany model w rozmiarze o który prosiłem. Pani zaprosiła mnie do kasy, gdzie zostałem zapytany o kartę rabatową, której jeszcze nie posiadałem. Pierścionek został zapakownay w ładne pudełko (sprzedawca pokazał mi, jak wygląda pierścionek w pudełku) i w torebkę. Wypełniłem ankietę upoważniającą do otrzymania karty rabatowej (kartę otrzymałem po kilku tygodniach). Na koniec zostałem miło pożegnany. Co ciekawe, wcześniej tego samego dnia byłem w Aparcie w Plazie (robiłem tam kilka razy zakupy). Tam niestety nie było rozmiaru pierścionka, który chciałem zakupić. Zapytałem, czy może w innym salonie w Lublinie jest dostępny ten pierścionek, w odpowiedzi usłyszałem, że nie mają możliwości sprawdzenia, ale mogą go sprowadzić i będzie dostępny w ciągu tygodnia...

Ben

12.12.2009

Apart

Placówka

Lublin, al. Witosa 6

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi