Pod koniec listopada 2010 roku telefonicznie namówiono mnie do zakupu bielizny, w ciągu 6 tygodniu powinnam otrzymać paczkę. Paczka nie przyszła. Po 8 tygodniach zadzwoniłam do tej firmy. Konsultant powiedział mi że są braki na magazynie i w przeciągu 2 tygodni otrzymam towar. Jednak tak się nie stało. Następna próba dodzwonienia się do tej firmy jest nie możliwa. Około miesiąca temu przysłali mi informacje o zamówieniu oraz numer tel. gdzie mogę anulować zamówienie. Oczywiście zadzwoniłam i anulowałam zamówienie. Niestety kilka dni temu przyszła mi faktura do zapłacenia. Za co mam zapłacić? Brak towaru, brak kontaktu z firmą. Jedno wielkie OSZUSTWO!!!
W dniu dzisiejszym byłam w Urzędzie Miasta w sprawie wymeldowania. Jestem mile zaskoczona, Pani która zajęła się moją sprawą była bardzo miła i kompetentna. Po raz pierwszy zdarzyło mi się żeby w urzędzie był ktoś tak profesjonalny i skory do pomocy. Jedyny mały minus to, to że załatwienie sprawy troszkę trwało, ale cóż tak wyglądają wszędzie sprawy administracyjne.
W dniu dzisiejszym byłam na zakupach w Polo i jestem strasznie rozczarowana. Na wejście podłoga brudna, stoisko z owocami i warzywami nie przebrane. Zgniłe owoce i warzywa. Dział mięsny - na sam wygląd bardzo nie świeże i obeschnięte. Przy kasie bardzo długa kolejka, długie oczekiwanie na otwarcie drugiej kasy. Kasjerki znudzone, z niechęcią obsługiwały klientów. Czułam się jak intruz.
Dzwoniłam wczoraj na infolinie do play i niestety muszę stwierdzić, że naciągają ludzi. W styczniu skończyła mi się umowa, teraz przyszła mi kolejna faktura do zapłacenia (internet), ok rozumie. Pani powiedziała mi, że muszę napisać rezygnację i wysłać do nich. Z tym też się zgodzę, ale po tym wszystkim dodała jeszcze, że w marcu też będę musiała zapłacić. I z jakiej racji skoro nie korzystam z internetu a rezygnacja wpłynie do niech przed czasem rozliczeniowym. Złodzieje.
Sklep czysty i zadbany.Świeże owoce i warzywa.Ciekawe promocje. Miła i sympatyczna obsługa, zawsze służąca pomocą. Chciałabym żeby wszystkie sklepy tak funkcjonowały. Naprawdę lubię robić tu zakupy, jestem stałą klientką. Dużym minusem jest fakt, że nie można płacić kartą płatniczą. Mam nadzieje że w niedługiej przyszłości to się zmieni.
Naprawdę polecam ten sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.