Opinie użytkownika (5)

Każdy pracownik ma...
Każdy pracownik ma przydzielony dział na którym pracuje nie wywiązuje się ze swoich obowiązków (jeżeli chodzi o dział stolarki) musi zastąpić go osoba zupełnie z innego działu. Pracownicy wolą spędzać czas towarzysko, co zauważyłam to to, że w czasie pracy można witać się i żegnać bardzo czule z partnerem. Jeżeli chodzi o kompetencje pracowników są one wysokie wiedzą co i jak poradzić klientom

Beata_631

22.09.2010

Leroy Merlin

Placówka

Łódź, Jana Karskiego 5

Nie zgadzam się (19)
Supermarket jest bardzo...
Supermarket jest bardzo dobrze zlokalizowany, w sercu osiedla bloków. Jeżeli chodzi o obsługę to pozostawia ona wiele do życzenia. Mimo, że pracownicy byli schludni i ubrani w jednolite stroje odpychali swym usposobieniem i brakiem uśmiechu. Obsługująca mnie kasjerka miała przedłużane, sztuczne i pomalowane na czarno paznokcie, które odpychały. Na moje zapytania byłą nie miła i nie utrzymywała kontaktu wzrokowego. Nie obsłużywszy mnie do końca, rozpoczęła obsługiwanie innego klienta. Nie było pożegnania.

Beata_631

04.09.2010

Freshmarket

Placówka

Łódź, Armii Krajowej

Nie zgadzam się (25)
Obsługa sklepu była...
Obsługa sklepu była bardzo zainteresowana krążącym po sklepie klientem, służąca fachową radą w wyborze towaru. Odzież mimo pracy z przenoszeniem ciężkich artykułów była zadbana i czysta. Pracownicy kasy byli ubrani jednolicie, byli uśmiechnięci, skorzy do luźnej rozmowy z klientem. Kasjer zastosował metodę sugerowania. Pożegnano mnie uprzejmie i zaproszono do ponownych zakupów.

Beata_631

04.09.2010

JYSK

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 94

Nie zgadzam się (18)
Obsługa bardzo miła,...
Obsługa bardzo miła, kompetentna, natomiast tylko i wyłącznie w momencie kiedy klient znajduje się przy kasie. Kiedy klient potrzebuje pomocy w wyborze towaru niestety jej nie otrzyma. Obsługa klienta ogranicza się do przekazania mu zdawkowych informacji. Osoby pracujące przy kasie sugerują dodatki, żegnają z uśmiechem.

Beata_631

01.09.2010

Smyk

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (13)
Obsługa lokalu z...
Obsługa lokalu z jedzeniem fast-food nie utrzymuje kontaktu wzrokowego z klientem. Nie powtarza treści zamówienia jakie składa klient. Pojawiło się sugerowanie up - seeling, czyli powiększenie zestawu. Mimo podanej przeze mnie informacji, że mam ochotę zjeść na miejscu, zapakowano mi zakupy na wynos. Brakowało mi uśmiechu i pożegnania.

Beata_631

01.09.2010

McDonald's

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, świętego Antoniego 6

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi