Obsługa zwłaszcza stoiska mięsnego i stoiska z wędlinami jest fatalna. Proszę o pokrojenie schabu na plastry, a tu nagle słyszę że tylko może naciąć. Tłumaczenie że inna cena ale gdy ja proszę o pokrojenie to nagle że nie mogą bo niby szef zabronił. Podobnie z wędlinami chciałam o pokrojenie bardzo cienkich plastrów dostałam grubsze i że cieniej się nie da. Totalnie prośby klientów bynajmniej na tych stoiskach się olewa.
Jakość obsługi personelu jak najbardziej ok, duże zastrzeżenia do towaru, którego w porównaniu do sklepu internetowego czy innych sklepów tej firmy np. w Poznaniu poprostu brak!!!
Szybka realizacja zamówienia, rzeczy zgodne z zamówieniem. Na bardzo duży plus możliwość zwrotu lub wymiany w każdym najbliższym sklepie stacjonarnym. Jeśli zdarzy się opóźnienie z powodu wysyłki dostaje się kolejny rabat. Naprawdę super!!!
Wszystko byłoby super, gdyby nie fakt, że na części towarów były inne ceny niż potem okazało się przy kasie, niestety na 10 artykułów jakie zakupiłam 3 miały inną na dodatek wyższą cenę. Jest możliwość oddania towaru lub wyjaśnienie w punkcie obsługi lecz czekałam 20 minut i nadal musiałam czekać więc w końcu odechciało mi się stać i czekać, zresztą się spieszyłam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.