Dobrze wyeksponowany towar na wieszakach i poukładany na stołach zachęcał do zajrzenia do sklepu. Obsługa cały czas układała towar, ale w momencie wejścia do sklepu klienta, który zaczyna oglądać towar pani nawet z kilkoma wieszakami w ręce i z uśmiechem na twarzy chętnie pyta czy może w czymś pomóc.
Sklep z bardzo dużym asortymentem. Zabawek jest tak dużo, że alejki do przejścia są bardzo wąskie. Z trudem mogą minąć się dwie postawne osoby. Wybór zabawek jest ogromny a ceny zachęcające. Na sklepie pracuje kilku osobowa załoga, jednak zazwyczaj jest zajęta i niezainteresowana pomocą klientowi. Trzeba zabiegać o pomoc obsługi, gdyż można nie znaleźć zabawki, którą się szuka. Można spędzić wiele czasu na oglądanie bądź szukanie zabawki i nikt nam w tym nie pomoże bez naszej bezpośredniej prośby.
Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu niezbyt dobre, dwie panie ekspedientki rozmawiające ze sobą, w ogóle nie zwróciły uwagi na to że pojawił się klient w sklepie. Rozmawiały na jakieś prywatne tematy a ja rozglądałam się po sklepie. Po paru minutach przyglądania się biżuterii pani z obsługi w końcu zapytała czy może w czymś pomóc. Pokazałam pani pierścionek, który zwrócił moją uwagę i szybko mogłam go ubrać na palec. Niestety jego cena znacznie przewyższała moje finanse, więc poprosiłam o pokazanie czegoś z niższej półki cenowej w podobnej oprawie. Ekspedientka bez wahania zaczęła pokazywać mi pierścionki w odpowiedniej cenie i w interesujących mnie wzorach. Bardzo długo przeglądałam i wybierałam biżuterię do przymierzenia z imponującej kolekcji sklepu. Towar jest bardzo dobrze wyeksponowany, jednak metki z cenami są pochowane w ten sposób, że bez pomocy personelu nie jesteśmy w stanie sprawdzić ceny biżuterii.
Duży sklep jubilerski z trzema salami. Towar wyeksponowany i dobrze podświetlony. Miła obsługa która już przy wejściu klienta mówi mu dzień dobry i pozwala się rozglądnąć po sklepie. W momencie, kiedy chwilę dłużej zatrzymamy się przed daną ekspozycją uśmiechnięta ekspedientka podchodzi i pyta czy może w czymś pomóc. Można w bardzo ogólny sposób wytłumaczyć czego szukamy a obsługa w profesjonalny sposób stara się nam pokazać wszystkie dostępne akcesoria mieszczące się w naszych wymaganiach. Przy większych zakupach oferują kartę stałego klienta i rabat 5%.
Duży asortyment sklepu, bardzo dobre wrażenia wizualne. Obsługa to dwóch eleganckich panów, którzy byli zainteresowani niestety tylko sobą. Bardzo zdawkowo odpowiadali na pytania klienta i zniechęcali do dłuższego pobytu w sklepie. Panowie stali wyłącznie przy kasie i by pokazać klientom gdzie jest dana biżuteria pokazywali rękoma że pierścionki z brylantami są w drugiej witrynce na ścianie. Niestety nie pofatygowali się podejść osobiście, by pokazać biżuterię z bliska klientom.
Duży wybór biżuterii, ale bez pomocy obsługi można mieć problem ze zlokalizowaniem wyrobów z białego złota. Spędziłam w sklepie około 5 minut stojąc na witrynką z pierścionkami w momencie kiedy w sklepie nie znajdował się żaden inny klient. Żadna osoba z obsługi nie zainteresowała się i nie podeszła do mnie, dodam że przechodzili obok mnie kilka razy i nikt nie zapytał się mnie czy mogą w czymś pomóc. Biorąc pod uwagę specyfikę branży nie jest możliwy żaden zakup bez pomocy obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.