Opinie użytkownika (6)

Dobrze wyeksponowany towar...
Dobrze wyeksponowany towar na wieszakach i poukładany na stołach zachęcał do zajrzenia do sklepu. Obsługa cały czas układała towar, ale w momencie wejścia do sklepu klienta, który zaczyna oglądać towar pani nawet z kilkoma wieszakami w ręce i z uśmiechem na twarzy chętnie pyta czy może w czymś pomóc.

Beata_183

26.05.2009

Pretty Girl

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (23)
Sklep z bardzo...
Sklep z bardzo dużym asortymentem. Zabawek jest tak dużo, że alejki do przejścia są bardzo wąskie. Z trudem mogą minąć się dwie postawne osoby. Wybór zabawek jest ogromny a ceny zachęcające. Na sklepie pracuje kilku osobowa załoga, jednak zazwyczaj jest zajęta i niezainteresowana pomocą klientowi. Trzeba zabiegać o pomoc obsługi, gdyż można nie znaleźć zabawki, którą się szuka. Można spędzić wiele czasu na oglądanie bądź szukanie zabawki i nikt nam w tym nie pomoże bez naszej bezpośredniej prośby.

Beata_183

26.05.2009

Pinokio

Placówka

Kraków, Os. Pilotów

Nie zgadzam się (24)
Pierwsze wrażenie po...
Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu niezbyt dobre, dwie panie ekspedientki rozmawiające ze sobą, w ogóle nie zwróciły uwagi na to że pojawił się klient w sklepie. Rozmawiały na jakieś prywatne tematy a ja rozglądałam się po sklepie. Po paru minutach przyglądania się biżuterii pani z obsługi w końcu zapytała czy może w czymś pomóc. Pokazałam pani pierścionek, który zwrócił moją uwagę i szybko mogłam go ubrać na palec. Niestety jego cena znacznie przewyższała moje finanse, więc poprosiłam o pokazanie czegoś z niższej półki cenowej w podobnej oprawie. Ekspedientka bez wahania zaczęła pokazywać mi pierścionki w odpowiedniej cenie i w interesujących mnie wzorach. Bardzo długo przeglądałam i wybierałam biżuterię do przymierzenia z imponującej kolekcji sklepu. Towar jest bardzo dobrze wyeksponowany, jednak metki z cenami są pochowane w ten sposób, że bez pomocy personelu nie jesteśmy w stanie sprawdzić ceny biżuterii.

Beata_183

24.05.2009

Kobe

Placówka

Kraków, ul. Szewska

Nie zgadzam się (19)
Duży sklep jubilerski...
Duży sklep jubilerski z trzema salami. Towar wyeksponowany i dobrze podświetlony. Miła obsługa która już przy wejściu klienta mówi mu dzień dobry i pozwala się rozglądnąć po sklepie. W momencie, kiedy chwilę dłużej zatrzymamy się przed daną ekspozycją uśmiechnięta ekspedientka podchodzi i pyta czy może w czymś pomóc. Można w bardzo ogólny sposób wytłumaczyć czego szukamy a obsługa w profesjonalny sposób stara się nam pokazać wszystkie dostępne akcesoria mieszczące się w naszych wymaganiach. Przy większych zakupach oferują kartę stałego klienta i rabat 5%.

Beata_183

24.05.2009

W.Kruk

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (18)
Duży asortyment sklepu,...
Duży asortyment sklepu, bardzo dobre wrażenia wizualne. Obsługa to dwóch eleganckich panów, którzy byli zainteresowani niestety tylko sobą. Bardzo zdawkowo odpowiadali na pytania klienta i zniechęcali do dłuższego pobytu w sklepie. Panowie stali wyłącznie przy kasie i by pokazać klientom gdzie jest dana biżuteria pokazywali rękoma że pierścionki z brylantami są w drugiej witrynce na ścianie. Niestety nie pofatygowali się podejść osobiście, by pokazać biżuterię z bliska klientom.

Beata_183

24.05.2009

Yes

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (25)
Duży wybór biżuterii,...
Duży wybór biżuterii, ale bez pomocy obsługi można mieć problem ze zlokalizowaniem wyrobów z białego złota. Spędziłam w sklepie około 5 minut stojąc na witrynką z pierścionkami w momencie kiedy w sklepie nie znajdował się żaden inny klient. Żadna osoba z obsługi nie zainteresowała się i nie podeszła do mnie, dodam że przechodzili obok mnie kilka razy i nikt nie zapytał się mnie czy mogą w czymś pomóc. Biorąc pod uwagę specyfikę branży nie jest możliwy żaden zakup bez pomocy obsługi.

Beata_183

24.05.2009

Apart

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi